Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajalle viinipullo?

Vierailija
29.05.2011 |

Veisittekö?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta, vaikkei ope itse joisi viiniä, niin ainahan voi tarjota sitten vieraille.

Vierailija
2/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa vaikutelman, että "meillä juodaan aika reilusti, niin tässäpä yksi pullo sinullekin kun varmaan sinäkin juot". Eli mautonta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa vaikutelman, että "meillä juodaan aika reilusti, niin tässäpä yksi pullo sinullekin kun varmaan sinäkin juot". Eli mautonta!

Vierailija
4/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ihana lahja verrattuna niihin lukuisiin pyyhkeisiin ja kiroileva siili-mukeihin ja piirustuksiin yms.

ope

Vierailija
5/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sinä ole tosissasi? Kas kun et sentään perinteiseen suomalaiseen tapaan puukkoa anna, se voisi olla varsinkin retkeilyä ja metsästystä harrastavalle hyväkin lahja.



Alkoholi, vaikka mieto viinikin on epäilyttävä lahja siksi, että se on huono lahja niin absolutistille kuin alkoholistille.

Siltä väliltä olevalle voisi ajatella ehkä siinä vaiheessa, kun ollaan aikuisopiskelijoita ja tunnetaan opettaja sen verran hyvin, että hänelle voi sen laittaa.

Vierailija
6/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kiva lahjaidea :) Ja työkaverini tuntien kelpaisi monelle. Voittaa kukat, kynttilät sun muut. Itse vien kuoharipullot kiitokseksi lasten hoitajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv. ope

Vierailija
8/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mieluummin kuin niitä open roskiin heittämiä lasten töherryksiä tai typeriä kynttilöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on lahja lapselta ja tuntuisi aika hölmöltä jos alaikäinen veisi alkoholia.

Vierailija
10/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjahan on ensisijaisesti oppilaalta ja mielestäni ei ole fiksua lapsen lahjoittaa alkoholia.



t. viiniä rakastava äiti ja ope :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin miettimään.. saako koulun alueelle edes viedä alkoholia?

Vierailija
12/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestäni lahja on perheeltä, tai se voi olla vaikka kiitos vanhemmilta, ei sitä mitenkään tarvitse rajata koskemaan vain lasta. Lapsen annettavaksi en antaisi, mutta jos itse veisin, niin sitten ok. Minusta ontuva ajatus tuo, että lahjan saaja voisi olla absolutisti tai alkoholisti. Tuskin kukaan absolutisti siitä loukkaantuu, antaa sitten vain sen vaikka ystävilleen. Ja alkoholisti varmaan saa sitä viiniä ihan ostaa alkostakin, eihän sitten voisi viedä edes suklaata, opettajallahan voi olla vaikka dieetti menossa tai syomishäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lipilipivanhemmat antavat opettajille lahjuksia.

Vierailija
14/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

konjakkipullo. Olisipahan ainakin tarpeeksi arvokas lahja kun alle 30 euron lahjoja ei arvosta enää kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä lahjaidea. Voi antaa eteenpäin jos ei tykkää.





Yläkoululaisen äiti ja viinistä pitävä ope. Aika monet kollegatkin pitäisivät lahjasta. Ainakin entisessä työpaikassani yläkoulussa juodaan kevätjuhlapäivänä kuoharilasilliset. Ja mennään sen illalla ihan baarikierrokselle.

Vierailija
16/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

konjakkipullo. Olisipahan ainakin tarpeeksi arvokas lahja kun alle 30 euron lahjoja ei arvosta enää kukaan.

laadukasta kuohuviiniä.

Vierailija
17/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjahan on ensisijaisesti oppilaalta ja mielestäni ei ole fiksua lapsen lahjoittaa alkoholia. t. viiniä rakastava äiti ja ope :)

toinen moinen:)

Vierailija
18/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin miettimään.. saako koulun alueelle edes viedä alkoholia?

Kyllä siellä opettajienhuoneessa otetaan lasilliset kuohuvaa, jos joku täyttää pyöreitä, ja erilaisissa henkilökunnan juhlissa viinaa piisaa.

Vierailija
19/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo pelottaa, että mun mies saa lahjaksi viinipulloja. Siinähän sitten taas kärvistellään koko kesä. Itse se ei alkoon mene, mutta jos joku pullon lahjoittaa, niin se on hyvä kimmoke ryypätä viikkoja putkeen.

Vierailija
20/50 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuka haluaa olla syypää siihen, että juuri sillä omalla lahjalla pilataan jonkun lapsen viikonloppu, joulu jne?



Tiedän myös useamman alko-ongelmaisen, joka ei itse välttämättä käy ostamassa aina alkoholia ja viettää selviäkin viikonloppuja, mutta kokee velvollisuudekseen tyhjentää ne lahjapullot ja lahjapullon myötä perheen viikonloppu menee pilalle.

Siksi en koskaan osta lahjaksi alkoholia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi