Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajalle viinipullo?

Vierailija
29.05.2011 |

Veisittekö?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2011 klo 13:20"]

Veisittekö?

[/quote]

Vien joka vuosi viiinipullon kullekin ja lisänä jotain pientä kuten kielokippu kauniilla sidonnalla, kotitekoinen koivuvasta tms.

Vanhin lapsistani on nyt 29 eli tapaa on noudatettu meillä 22 vuoden ajan.

 

Vierailija
42/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2011 klo 18:36"]

Varmaan jossain peräkylässä tälläinen olisi aivan kauheaa.

[/quote]

Asun peräkylässä ja täällä hyvän viinin viemnen lahjaksi on tavallista. :)

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2011 klo 14:58"]

Tai 100 euron viskipullo, jos kyseessä miesope. Jos pohjanmaasta on kyse, opettaja saa sitten seuraavana keväänä kaikilta vanhemmilta kaksi pulloa, seuraavana kolme jne.

[/quote]

Olen pohjanmaalta ja suunnillen samanhintainen viinipullo on annettu joka vuosi viimeisen 21 vuoden ajan. Samaa näkyy tekevän osa muistakin vanhemmista.

 

Vierailija
44/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2011 klo 13:20"]

Veisittekö?

[/quote]

Vien joka vuosi viiinipullon kullekin ja lisänä jotain pientä kuten kielokippu kauniilla sidonnalla, kotitekoinen koivuvasta tms.

Vanhin lapsistani on nyt 29 eli tapaa on noudatettu meillä 22 vuoden ajan.

 

[/quote]

Et ole se kuuluisa viskinviejä kuitenkaan?

Vierailija
45/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tänään kuoharipullon ja olin oikein iloinen:) Kunhan loma alkaa, taitaa sen poksauttaa.

 

LTO

Vierailija
46/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en veisi alkoholia lahjaksi ihmiselle, jonka suhtautumisesta alkoholiin en tiedä. Onhan niitä muitakin viemisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2011 klo 14:58"]

ottaisi tämä ope+äiti viiniä tai kuohuvaa.

jos tälle kiesustelu linjalle lähtee, niin ei voi oikein viedä mitään; pyromaanille kynttilöitä? laihduttajalle suklaata? ekohipille kertakäyttöisiä servettejä? allergikolle kukkia?

kyllä, tästäKIN voi tehdä vaikeaa jos haluaa.

[/quote]

Addiktiosairaudesta et rinnastuksinesi näköjään paljoa tiedä, toivottavasti et terveystietoa opeta :)

 

Vierailija
48/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2011 klo 13:20"]

Veisittekö?

[/quote]

Vien joka vuosi viiinipullon kullekin ja lisänä jotain pientä kuten kielokippu kauniilla sidonnalla, kotitekoinen koivuvasta tms.

Vanhin lapsistani on nyt 29 eli tapaa on noudatettu meillä 22 vuoden ajan.

 

[/quote]

Et ole se kuuluisa viskinviejä kuitenkaan?

[/quote]

Mitä tekee "kuuluisa viskinviejä"?

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 18:25"]

 

[/quote]

Mitä tekee "kuuluisa viskinviejä"?

 

[/quote]

Vie viskiä lahjaksi ja kertoilee siitä tasaisin väliajoin netin keskustelupalstoilla.

 

Vierailija
50/50 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2011 klo 13:22"]

Antaa vaikutelman, että "meillä juodaan aika reilusti, niin tässäpä yksi pullo sinullekin kun varmaan sinäkin juot". Eli mautonta!

[/quote]

Tälle komppi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi