Opettajalle viinipullo?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2011 klo 18:36"]
Varmaan jossain peräkylässä tälläinen olisi aivan kauheaa.
[/quote]
Asun peräkylässä ja täällä hyvän viinin viemnen lahjaksi on tavallista. :)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2011 klo 14:58"]
Tai 100 euron viskipullo, jos kyseessä miesope. Jos pohjanmaasta on kyse, opettaja saa sitten seuraavana keväänä kaikilta vanhemmilta kaksi pulloa, seuraavana kolme jne.
[/quote]
Olen pohjanmaalta ja suunnillen samanhintainen viinipullo on annettu joka vuosi viimeisen 21 vuoden ajan. Samaa näkyy tekevän osa muistakin vanhemmista.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2011 klo 13:20"]
Veisittekö?
[/quote]
Vien joka vuosi viiinipullon kullekin ja lisänä jotain pientä kuten kielokippu kauniilla sidonnalla, kotitekoinen koivuvasta tms.
Vanhin lapsistani on nyt 29 eli tapaa on noudatettu meillä 22 vuoden ajan.
[/quote]
Et ole se kuuluisa viskinviejä kuitenkaan?
Minä sain tänään kuoharipullon ja olin oikein iloinen:) Kunhan loma alkaa, taitaa sen poksauttaa.
LTO
Mä en veisi alkoholia lahjaksi ihmiselle, jonka suhtautumisesta alkoholiin en tiedä. Onhan niitä muitakin viemisiä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2011 klo 14:58"]
ottaisi tämä ope+äiti viiniä tai kuohuvaa.
jos tälle kiesustelu linjalle lähtee, niin ei voi oikein viedä mitään; pyromaanille kynttilöitä? laihduttajalle suklaata? ekohipille kertakäyttöisiä servettejä? allergikolle kukkia?
kyllä, tästäKIN voi tehdä vaikeaa jos haluaa.
[/quote]
Addiktiosairaudesta et rinnastuksinesi näköjään paljoa tiedä, toivottavasti et terveystietoa opeta :)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2011 klo 13:20"]
Veisittekö?
[/quote]
Vien joka vuosi viiinipullon kullekin ja lisänä jotain pientä kuten kielokippu kauniilla sidonnalla, kotitekoinen koivuvasta tms.
Vanhin lapsistani on nyt 29 eli tapaa on noudatettu meillä 22 vuoden ajan.
[/quote]
Et ole se kuuluisa viskinviejä kuitenkaan?
[/quote]
Mitä tekee "kuuluisa viskinviejä"?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 18:25"]
[/quote]
Mitä tekee "kuuluisa viskinviejä"?
[/quote]
Vie viskiä lahjaksi ja kertoilee siitä tasaisin väliajoin netin keskustelupalstoilla.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2011 klo 13:22"]
Antaa vaikutelman, että "meillä juodaan aika reilusti, niin tässäpä yksi pullo sinullekin kun varmaan sinäkin juot". Eli mautonta!
[/quote]
Tälle komppi!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2011 klo 13:20"]
Veisittekö?
[/quote]
Vien joka vuosi viiinipullon kullekin ja lisänä jotain pientä kuten kielokippu kauniilla sidonnalla, kotitekoinen koivuvasta tms.
Vanhin lapsistani on nyt 29 eli tapaa on noudatettu meillä 22 vuoden ajan.