Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen komein poliitikko ? ;)

Vierailija
06.06.2011 |

Alexander Stubb ja sen hymy ahh

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkarainenkin on komeempi.

Vierailija
2/22 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on EPÄAITO,niin se on Stubb

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hot, hot!!

Vierailija
4/22 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on minun mielestä nimenomaan äärimmäisen vastenmielinen, juuri sen hymynsä takia. Se on vaan liikaa.

Katainen on kyllä jotenkin muhun vetoava, siis ulkonäöllisesti - ei muuten. Enpä sielrä muita kovin vetäviä keksi, en toki kaikkien naamaa tunnekaan.

Vierailija
5/22 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sympaattinen.

Vierailija
6/22 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa eniten miesmakuani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.eduskunta.fi/triphome/bin/hex5000.sh?${APPL}=hetekaue&${BASE}=hetekaue&${THWIDS}=16.19/1307386459_256203&${oohtml}=hex/hex3500&${html}=hex/hex3500&${snhtml}=hex/hexnosyn&${savehtml}=/thwfakta/hetekau/hex/hex3000.shtml&tyyppi=hakusetti



Kyllä Eero Lehti, Eero Suurari ja Ilkka Kanerva on kokoomuksen komeinta antia. Harmi että Kanervalla oli jotain epäselvyyksiä vaalirahan suhteen.



Stefan Wallin, Olli Immonen ja Jani Toivola ovat eduskunnan komeimmat.

Vierailija
8/22 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefan Wallin, Olli Immonen ja Jani Toivola ovat eduskunnan komeimmat.

Wallinillakin sellaista peliä Kataisen kanssa että epäilyttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Kopra ja Ville Niinistö. Alex on myös ihan jees.



Kävin selaamassa valokuvat eduskunnan sivuilta. Siellä on ällistyttävän paljon sellaisia pikku-härskin näköisiä setä-miehiä.



No, eihän siellä pelkästään ulkonäöllä pärjää... Kait?

Vierailija
10/22 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäöstä, niin Katainen. Sauli Niinistökin on jees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärkipoliitikoissaan vain ulkonäköön.



Sasi on poikkeus ja ei ole kovinkaan komea.

Vierailija
12/22 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärkipoliitikoissaan vain ulkonäköön.

Sasi on poikkeus ja ei ole kovinkaan komea.

Sasi onkin tappaja. Tappajat saakin olla rumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Niinistö!

Vierailija
14/22 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ole ketään komeaa. Tylsiä taviksia kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arviota sen nykyulkonäöstä en osaa antaa.



Olen kyllä huomannut ton Arhinmäen, mutta tosi sääli, että mies on vasemmistoa. Sehän vaikuttaa aivotoimintaan ja sitä kautta miehen ulkonäköön.



Siis olet sitä mitä syöt, mitä ajattelet ja mitä teet!



Ile varmaan tykkää maataloustuotteista kun taitaa olla jonkun maatalon poika.



Ja Ile tykkäs Tuksusta ja mä fanitan niitä nyt (kun ei enää ole ketään muuta ketä fanittaa tässä maassa)! Ja tätä ei olisi musta ikinä uskonut.



Mutta kukaan ei ole vielä sanonut, että tehkää Ilestä Pressa ja Tuksusta Suomen Prinsessa!



Alexander Stubb ja Sauli Niinistö ovat mielestäni jotenkin epämiellyttävän näköisiä. Jotain tossa Niinistössä on, että ei ole mun makuuni.



Mutta kaikki kuvat Osama bin Ladenista ovat mielestäni symppiksiä, joten ihmettelen kyllä sitä hommaa. Ja että olisi vielä pedo? Sen kyllä ymmärrän, että siinä kulttuurissa voi olla muutama vaimo. Mutta sitä miksi jollakin on useampi vaimo ei nyt tässä aleta kehittelemään.

Tarja Afghanistanissa kohtaa Bin Ladenin. Kumpi on valokuvien mukaan miellyttävämpi ihminen? Pariskuntahan ne eivät voisi ikinä olla! Jotain tasoa Osamalle!

Vierailija
16/22 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskos joskus päässyt politiikkaan ulkonäöllä?







Mikä on tän videon tarkoitus, en ihan ymmärrä? Uuden ajan politiikkaanko tämä vanhempi mies pyrkii?



Vierailija
17/22 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2011 klo 08:18"]



Siis olet sitä mitä syöt, mitä ajattelet ja mitä teet! 

[/quote]

 

Oudosti todettu

Vierailija
18/22 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/22 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/22 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä