Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, joilla menee elämässä hyvin?

Vierailija
13.03.2025 |

Menee maku ihmisiin, jotka jatkuvasti valittavat asioista. Itse olen todella tyytyväinen kaikkeen. Ihana koti ja kumppani, mielekäs akateeminen työ asiallisella palkalla, tiivis ystäväpiiri, aikaa ja energiaa harrastaa monipuolisesti ja taloudelliset mahdollisuudet vaikka mihin. Muita joilla menee mielestään hyvin oli se sitten mitä tahansa?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Mulla on ollut mt-ongelmia vuosikymmeniä, en pääse eläkkeelle enkä saa töitä. Rahaa ei ole mihinkään. Vanhemmat ja veli on kuollut viiden vuoden sisään. Kavereita ei ole eikä kumppania ja olen aika lailla eristäytynyt. En sanoisi että hyvin menee.

Lemmikki tuo sentään vähän iloa elämään.

Vierailija
62/65 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti menee, kevät, kohta reissulle. On kiva puoliso ja huoleton vapaaherrattaren elämä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni kerralla kaikki vuosia vuosia sitten. Tuli ero, meni työpaikka, meni omaisuus, meni ihmissuhteet. Voin huonosti fyysisesti ja psyykkisesti. Sitten vaihdoin paikkakuntaa. Opiskelin uuden ammatin. Uusi työ. Uusi parisuhde. Joitakin uusia kavereita. Uusi asunto. Ja elän taas ihan mukavaa elämää. Mutta koskaan en tule täysin palautumaan tuosta rytinästä, mitä aikanaan tapahtui. 

Vierailija
64/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Mulla on ollut mt-ongelmia vuosikymmeniä, en pääse eläkkeelle enkä saa töitä. Rahaa ei ole mihinkään. Vanhemmat ja veli on kuollut viiden vuoden sisään. Kavereita ei ole eikä kumppania ja olen aika lailla eristäytynyt. En sanoisi että hyvin menee.

Lemmikki tuo sentään vähän iloa elämään.

Vähän saman tyylistä, muttei ihan. Nyt sitten 50 v ilman lähiomaisia vammaispalveluiden tarpeessa kotiin sidottuna. 

 

Ja onni tässä kaikessa on se, että mieleni suojelee kokemasta tätä kärsimystä, olkoonkin sitten oletettavasti epäterve suojamekanismi. 

 

Eli elämä on kärsimystä, mutta kokemuksellisesti ei. 

Vierailija
65/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten tyytyväinen mutta rahapula ahdistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän