Onko täällä muita, joilla menee elämässä hyvin?
Menee maku ihmisiin, jotka jatkuvasti valittavat asioista. Itse olen todella tyytyväinen kaikkeen. Ihana koti ja kumppani, mielekäs akateeminen työ asiallisella palkalla, tiivis ystäväpiiri, aikaa ja energiaa harrastaa monipuolisesti ja taloudelliset mahdollisuudet vaikka mihin. Muita joilla menee mielestään hyvin oli se sitten mitä tahansa?
Kommentit (62)
Minulla menee hyvin. Se että onko rikas tai ei niin ei ole merkitystä meneekö hyvin. On minulla rahaa mutta en ole rikas mutta hyvin menee niin että on tekemistä, on ystäviä ja harrastuksia. Rahaa on mutta en tuhlaa sitä esimerkiksi lomailuun ulkomailla koska olen säästäjä tyyppi. En voisi maksaa 4000 euroa lomasta vaikka on varaa.
Kyllä mä koen et menee oikein hyvin ja elämä on mallillaan! Erosta toipunu vuosia sitte, lapset voi hyvin! Se on tärkeintä. Uusi ihana suhde jo vakiintunut ja tosi ihania ystäviä muutama, tuttuja tai kavereita siihen päälle enemmän. Työt mieleisiä ja ns urani huipulla. Taloudellisesti mahdollisuus tehdä kaikkea kivaa ja asua laadukkaasti. Ymmärrän että nyt pitää nauttia ja osata tätä arvostaa kun aika synkkääkin on ollu!
N47
Vierailija kirjoitti:
Niin. Itsekin ihmettelen, että miksi osa ei ole tyytyväisiä elämäänsä. Itsellänihän on jättiperinnöt ja muutenkin olen onnistunut sijoittamaan fiksusti, niin ei tarvitsisi töitä tehdä enää koskaan. Silti aion työskennellä toimitusjohtajana isäni yrityksessä vielä kymmenisen vuotta. Olisitte tyytyväisiä elämäänne, ettekä valittaisi aina!
Joo-o. Sitten heräsit ja päästit kissan ulos.
Mulla voisi mennä paremmin, mutta toisaalta voisi mennä huomattavasti huonomminkin kuin nyt. En jaksa ainakaan valittaa tai olla katkera.
Vierailija kirjoitti:
Siskolla oli ystävä, joka onnistui aina kaikessa. Kaunis, lahjakas ja varakkaasta perheestä. Onni suosi opiskelussa, työssä, avioliitossa, kaikessa. Ihmetteli itse, miten aina elämä on niin hyvää. Aina ystävällinen ja avulias.
Kuoli äkillisesti alle kolmekymppisenä. Jokin synnynnäinen juttu, josta ei ollut tiedetty. Kuolemakin oli ollut hyvä ja nopea.
No mutta aivan yhtä hyvin hänen elämänsä olisi voinut jatkua onnellisena! En ymmärrä tällaista ajattelua, missä odotetaan että kyllä jos jotain hyvää niin myös pahaa.
Tällä palstalla taidetaan notkua lähinnä siksi, että mitään mielekästä ei oikein ole ja tämä täyttää tyhjiötä. Eipä tätä niin onnelliseksi voi sanoa
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla taidetaan notkua lähinnä siksi, että mitään mielekästä ei oikein ole ja tämä täyttää tyhjiötä. Eipä tätä niin onnelliseksi voi sanoa
Minulle palsta tarjoaa keinon nähdä oman kuplani ulkopuolelle.
No jos on ruokaa kaapissa ja katto pään päällä, niin voi olla tyytyväinen. Monella ei ole.
Vierailija kirjoitti:
No jos on ruokaa kaapissa ja katto pään päällä, niin voi olla tyytyväinen. Monella ei ole.
Ei nuo riitä, pitää olla myös merkityksellisiä ihmissuhteita.
Menee hyvin. Tykkään työstäni. Rahaa on tarpeeksi ja lapsi pystyy harrastamaan mitä haluaa. Itse saan tehdä omia juttujani joka toinen viikko vapaasti kun lapsi isällään. Exän kans asiat sujuu hyvin. Elämä on ihanaa 🥰
Ei mee hyvin. Ruumis paskana. Vuosikymmenet kivuissa. Ei ketään muuta kun valehtelijoita ympärillä. Ei mahdollisuuksia koska kaikki valehtelijat pakenee tai on syömäkelvottomia. Ei ketään kelle puhua koska kaikki valehtelijat kuurosokeamykkiä. Naiset ei osaa eikä oo. Miehet saavuttamattomissa. Titi nallea paikat täynnä. Jumalat vastaan ja lapset omissa paikoissaan ei sisäsiisteinä. Raiskaajat omistaa uskonnot ja uskonnot omistaa miehet. Heitä voltti ja pari jönglööripalloa. Vain valehtelemalla ja kaasuvalottamalla pärjää. Välillä nauran kun joku kastroi itsensä ja muutoin kieltää rakkauden itseltään muiden olentojen painostuksesta. Seuraavan kerran synnyn valaaksi jos niitä vielä on.
Ihan hyvin menee, mutta olen tällä hetkellä työtön. Ilmapiiri tuntuu olevan sellainen, etten saisi olla siitä huolimatta tyytyväinen elämääni, joten en onnellisuuttani juuri mainosta.
Meni vielä eilen. Lääkäri soitti aamulla että koepalasta löytyi clark 4 melanooma.
On, kotiasiat on kunnossa ja urheilukin kiinnostaa, myös tukka on hyvin ja kello näkyy.
Mulla menee hyvin. Osa-aikatyö joten vapaa-aikaa mukavasti ja vaikka saisin kokoaikatyön niin silti vapaa-aikaa olisi työpäivinä hyvin jos ajatellaan että työ olisi vaikka 7-15 niin 11-12 tuntia.
Viihdyn parhaiten kotona saunoen, katsoen leffoja mun omassa kotiteatterissa ja pelejä pelaillen tietokoneella/pleikalla. Nautin yksin olemisesta. Leppoisaa mukavaa elämää ilman stressiä.
Ihan hyvin menee. Sairauksia on, mutta on lämmin asunto, vähän säästöjä yllätysmenojen varalle, ja eläke tulee joka kuukausi.
Ja on vapaus lähteä ulos metsään kävelemään, milloin kipeys sallii. Eikä ole sotaa.
Kyllä minulla menee hyvin. Toinen aikuisista lapsistani on vähän syrjäytynyt, ja se haittaa, mutta muuten kaikki ok.
Hyvin menee, on töitä osa-aikaisena, ystäviä ja kaunis koti, jota sisustan parhaillaan. Terveys suht hyvä edelleen, vaikka lähestyn kuuttakymppiä. Rahaa ei mene turhuuksiin, niin voin ostaa myös luomua ja muuta hintavampaa ruokaa, mikäs tässä on elellessä 😍
Aina kun korvaus tulee menee pari päivää hyvin muuten sitten vähän huonommin.