Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, joilla menee elämässä hyvin?

Vierailija
13.03.2025 |

Menee maku ihmisiin, jotka jatkuvasti valittavat asioista. Itse olen todella tyytyväinen kaikkeen. Ihana koti ja kumppani, mielekäs akateeminen työ asiallisella palkalla, tiivis ystäväpiiri, aikaa ja energiaa harrastaa monipuolisesti ja taloudelliset mahdollisuudet vaikka mihin. Muita joilla menee mielestään hyvin oli se sitten mitä tahansa?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, itsellä menee hyvin. Eläkkeellä,  perusterve,( pieniä kremppoja) puolisokin terve. Lapsilla perheineen menee hyvin. 

Jaksan harrastaa, olla avuksi lasten perheille ( kohtuudella), vähän matkustella..

Vierailija
22/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivasti. On koti, vettä ja ruokaa. Ainakin toistaiseksi töitä. Mukavia kavereita ja pari tosiystävää. Tärkein on kuitenkin perhe. Olen lähes terve, eikä kipuja ole paljon. En voi valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt taas joku, joka saa jotain vikapäistä "hupia" ärsyttämisellään.

Vierailija
24/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyttä ja sairautta. Uskon Jeesukseen pysyy, joten minulla menee hyvin.

Vierailija
25/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hyvin. Suuren surun jälkeen, kun mieheni kuoli sairauteen, löytyi kaveriksi leski joka kokenut saman.

Vierailija
26/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hyvin menee täälläkin.

Vierailija
27/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Itsekin ihmettelen, että miksi osa ei ole tyytyväisiä elämäänsä. Itsellänihän on jättiperinnöt ja muutenkin olen onnistunut sijoittamaan fiksusti, niin ei tarvitsisi töitä tehdä enää koskaan. Silti aion työskennellä toimitusjohtajana isäni yrityksessä vielä kymmenisen vuotta. Olisitte tyytyväisiä elämäänne, ettekä valittaisi aina!

🕺 Siihen päälle vielä tuo Elviksen ulkonäkö 🤗👌🏻

Vierailija
28/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin määrittelee sen hyvin menemisen ihan itse.

Eivät kaikki arvosta esim. asioita, joita ap tässä korostaa.

Provohan tämäkin taas on.

Kaikki arvostavat rahaa ja vapautta. Jos et, niin rahat jakoon vaan. 😊

Vierailija
29/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Itsekin ihmettelen, että miksi osa ei ole tyytyväisiä elämäänsä. Itsellänihän on jättiperinnöt ja muutenkin olen onnistunut sijoittamaan fiksusti, niin ei tarvitsisi töitä tehdä enää koskaan. Silti aion työskennellä toimitusjohtajana isäni yrityksessä vielä kymmenisen vuotta. Olisitte tyytyväisiä elämäänne, ettekä valittaisi aina!

🕺 Siihen päälle vielä tuo Elviksen ulkonäkö 🤗👌🏻

Se on selvää, että on näytettävä hyvältä edustustehtävissä.

Vierailija
30/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin menee hyvin, vaikka olen työtön. Kolme tervettä aikuista lasta ja suht ok miesystäväkin löytyy. Mitäpä sitä muuta ihminen tarvii.

Vierailija
31/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö. Tämä on Vauva-palsta. Jos sinulla olisi kaikki hyvin, et olisi täällä.

Tämä! 

Vierailija
32/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosi tyytyväinen. Siirryin juuri eläkkeelle, ei iso (60 % siitä palkasta, mihin on tottunut) mutta uskon että riittää kun pitää turhat menot kurissa. Oma asunto ja mökki. Aikuiset lapset ja terveet lapsenlapset. Perinnöt annoin suoraan lapsilleni kun itse en mihinkään tarvitse. Hyvä terveys, kävelen pari tuntia joka päivä, lumityöt ja pihahommat. Käyn salilla ja kirjastossa, kuulun parin taloyhtiön hallitukseen, maksuttomat harrastukset. Ystäviä ja läheiset välit omiin sisaruksiin. Nähdään viikottain. Voisin vielä tehdä jotain osa-aikaisia hanttihommia, saisi lisätuloja.

Vierailija
33/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyytyy siihen mitä on saanut, niin elää hyvää elämää. Valittava ja kateellinen ei tule koskaan onnelliseksi. Aina löytyy joku, joka on rikkaampi tai kauniimpi tms.

Vierailija
34/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaminen ja huonosti tai hyvin meneminen ei tosiaankaan aina korreloi. On ihmisiä, joilla menee näennäisesti huonosti (sairauksia, köyhyyttä) jotka ei koko ajan valita ja vedä muita mukaan. Sitten on niitä kenellä on autot, talot ja perheet ja aivan koko ajan joku huonosti. Se sarjavalittaminen on jos nyt ei sairaus, niin ainakin oire. Aidoista murheista kertominen ystävälle on eri asia ja uskon että suurin osa tunnistaa eron sarjavalittamisen ja tämän välillä.

Vierailija
35/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolla oli ystävä, joka onnistui aina kaikessa. Kaunis, lahjakas ja varakkaasta perheestä. Onni suosi opiskelussa, työssä, avioliitossa, kaikessa. Ihmetteli itse, miten aina elämä on niin hyvää. Aina ystävällinen ja avulias.

Kuoli äkillisesti alle kolmekymppisenä. Jokin synnynnäinen juttu, josta ei ollut tiedetty. Kuolemakin oli ollut hyvä ja nopea. 

Vierailija
36/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyyttä ja sairautta. Uskon Jeesukseen pysyy, joten minulla menee hyvin.

Kiinnostaisiko sinua seurakunnan vapaaehtoistyöt? Sieltä voisi saada uusia ystäviä.

Vierailija
37/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ei saa Suomessa mennä -katsokaa vaikka aloitusviestin peukutuksia.

Siksi täältä onkin niin mukava aina päästä välillä pois.

Vierailija
38/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todella onnellinen! Kaikki on kohdallaan. On hyvä parisuhde, ihana lapsi, oma, kaunis talo, muutama tärkeä ystävä, terveyttä riittää, matkoja joka vuosi kerran tai kaksi. Ei ole rahahuolia, lapsella sujuu koulu hyvin ja kaverit on järkeviä.

Ainoa mikä puuttuu on vanhemmat. Heitä ei enää ole enkä totu ajatukseen. Näin se silti menee ja olen silti onnellinen, että minulla oli niin rakkaat vanhemmat, että heitä ikävöi.

Vierailija
39/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella tyytyväinen tämänhetkiseen elämääni, neljä aikuista lasta kaksi lastenlasta. Mukava työ ja rahaa säästössä eläkepäiviä varten. Ihana asuinpaikka suuren kaupungin läheisyydessä. Mukavat harrastukset ja aikaa harrasta. Rakastettava puoliso ym ym. 

Vierailija
40/62 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On positiivisia ja negatiivisiä ihmisiä. Positiivinen osaa nauttia elämän pienistä iloista. Negatiivinen ei osaa kuin valittaa omasta sekä muiden elämästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi