Lue keskustelun säännöt.
Jos haet (kesä)työtä, älä liitä mukaan mitään keikistelykuvaa!
08.04.2011 |
Olen tällaisiakin ansioluetteloita nähnyt, joissa keikistellään siihen tyyliin että kuva on vähän uskalias jopa deittisivullekin :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla