Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko YLE:n tehtäviin näyttää lupamaksuvaroin Ruotsin TV:tä Suomessa?

Vierailija
09.02.2011 |

Mielestäni ulkomaisten TV-kanavien näyttäminen ei kuulu lupamaksuilla rahoitettaviin peruspalveluihin, vaan jokaisen tulisi maksaa niistä itse.



http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011020913155854_uu.shtml





Haiskahtaa hieman, kun Folkgtingetin varapuheenjohtaja Sasi järjestää lupamaksuivaroin maksettavaa ruotsalaista ohjelmaa...



Pitäisikö myös Venäjän, Viron ja Norjan TV-ohjelmaa näyttää lupamaksurahoilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä näytetään niinä aikoina, jolloin FST5 ei lähetä omaa ohjelmaa, on kyse enemmänkin säästöstä kuin kulusta. Kouluruotsin pohjalta pystyn hyvin seuraamaan ohjelmaa ja jos niissä on vielä vaikka tekstitys ruotsiksi, seuraaminen on vielä helpompaa.

Vierailija
2/3 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä näytetään niinä aikoina, jolloin FST5 ei lähetä omaa ohjelmaa, on kyse enemmänkin säästöstä kuin kulusta. Kouluruotsin pohjalta pystyn hyvin seuraamaan ohjelmaa ja jos niissä on vielä vaikka tekstitys ruotsiksi, seuraaminen on vielä helpompaa.

No eipä Ruotsi sitä ilmaiseksi anna lähettää. Ja veikkaana että Digita laskuttaa YLE:ä lähetettyjen tuntien mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

svt worldilta tulee ihan hyvää ohjelmaa, ja kun.

No ei tällä oikeastaan ole mitään merkitystä, vaan sillä, mitä sillä rahalla tehdään, joka jokaisen tv:n omistavan on pakko maksaa. Ei YLE:n tehtävä ole kustantaa ulkomaisia TV-kanavia, vaikka kuinka hyviä olisivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi