Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

turvakielto

Vierailija
24.02.2011 |

onko kukaan tehnyt, miten tehdään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

    

Vierailija
2/3 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaketta ei ole olemassa ja maistraattiin tehdään, mutta voiko sinne lähettää vain jonkun vapaamuotoisen perusteluineen postitse? En ehtisi nyt mennä käymään paikan päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakielto tehdään vapaamuotoisena kirjallisena hakemuksena oman alueen maistraattiin. Hakemuksessa tulee olla erikseen mainittuna että hakee nimenomaan Turvakieltoa. Sen lisäksi nimi, yhteystiedot, henkilötunnus, perustelut miksi hakee turvakieltoa ja loppuun allekirjoitus. Hakemus toimitetaan maistraattiin mieluiten henkilökohtaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän