Sähköauto räjähti, useita sairaalaan ja mittavat aineelliset vahingot.
Kommentit (164)
Tuollainen kun räjähtää jossain laivassa, niin siinä menee laivakin merenpohjaan.
No joo, mutta maailman pelastaminen vaatii uhrauksia.
Vierailija kirjoitti:
No joo, mutta maailman pelastaminen vaatii uhrauksia.
Saatanan vihervassu, sinut tässä pitäisi uhrata!
Vierailija kirjoitti:
No joo, mutta maailman pelastaminen vaatii uhrauksia.
Alkoholintuotannon lopettaminen olisi yksi suurimpia ympäristötekoja mitä maailman pelastamiseen tulee.
Näitä ei pidä koskaan vedellä sammuttaa, koska pitävät vedestä räjähtäviä yhdisteitä sisällään.
Vierailija kirjoitti:
No joo, mutta maailman pelastaminen vaatii uhrauksia.
Aika heikko muutenkin maailman pelastaminen sähköautolla. Akun valmistaminen tuottaa päästöjä saman verran kuin polttomoottori 9 vuodessa. Eli auton pitäisi olla räjähtämättä sen 10 vuotta ennen kuin mitään hyötyä nähtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Näitä ei pidä koskaan vedellä sammuttaa, koska pitävät vedestä räjähtäviä yhdisteitä sisällään.
Litiumakkupalo ei sammu millään tunnetulla sammutusmenetelmällä. Se sammuu kun akusta loppuu energia.
Myytäisiinkö jossain "sähköautojen käyttö kiinteistön alueella turvallisuussyistä kielletty" - kylttejä? Vakuutusyhtiöt varmaan tiputtaisivat vakuutusmaksuja jos sellaisen hankkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, mutta maailman pelastaminen vaatii uhrauksia.
Aika heikko muutenkin maailman pelastaminen sähköautolla. Akun valmistaminen tuottaa päästöjä saman verran kuin polttomoottori 9 vuodessa. Eli auton pitäisi olla räjähtämättä sen 10 vuotta ennen kuin mitään hyötyä nähtävissä.
Vitsihän se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kun räjähtää jossain laivassa, niin siinä menee laivakin merenpohjaan.
Yksi rahtilaivahan jo upposi kun sähköautot syttyivät tuleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kun räjähtää jossain laivassa, niin siinä menee laivakin merenpohjaan.
Yksi rahtilaivahan jo upposi kun sähköautot syttyivät tuleen.
Jo nyt laivayhtiöt rajoittaa sähköautojen pääsyä laivaan.
Taitaa olla made in China Mersu... Jännä nähdä kuinka kauan noita kiinanpommeja saa länteen tuoda, ennen kuin kielletään paloturvallisuusseikkkojen nojalla.
Sähköautomainos tuolla artikkelin välissä. Haha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kun räjähtää jossain laivassa, niin siinä menee laivakin merenpohjaan.
Yksi rahtilaivahan jo upposi kun sähköautot syttyivät tuleen.
Jo nyt laivayhtiöt rajoittaa sähköautojen pääsyä laivaan.
Rajoittavatko muka? En ole huomannut, että ainakaan Viking Linea tai Tallink Siljaa huolestuttaisi sähköautojen kuljettaminen matkustajalaivoissa. Siellähän ne ovat autokannella muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kun räjähtää jossain laivassa, niin siinä menee laivakin merenpohjaan.
Yksi rahtilaivahan jo upposi kun sähköautot syttyivät tuleen.
Oikeasti jo kaksi rahtilaivaa uponnut. Eikös siinä toisessakin miehistö kertonut palon alkaneen sähköautojen luota? Mutta kun vakuutusyhtiöt, varustamo autotehdas olivat "keskustelleet" niin palon syttymissyytä ei millään löydetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, mutta maailman pelastaminen vaatii uhrauksia.
Aika heikko muutenkin maailman pelastaminen sähköautolla. Akun valmistaminen tuottaa päästöjä saman verran kuin polttomoottori 9 vuodessa. Eli auton pitäisi olla räjähtämättä sen 10 vuotta ennen kuin mitään hyötyä nähtävissä.
Mutta kun meppi Eero Heinäluoma yhä pakottaa meidät sähköautoon. Hänen tekemää päätöstä ei noin vaan muuteta:
Kyseessä on autoteollisuuden kannalta valtavista kokonaisinvestoinneista ja tämän kokoluokan päätöksissä ei kantaa voi vaihdella joka toinen vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, mutta maailman pelastaminen vaatii uhrauksia.
Aika heikko muutenkin maailman pelastaminen sähköautolla. Akun valmistaminen tuottaa päästöjä saman verran kuin polttomoottori 9 vuodessa. Eli auton pitäisi olla räjähtämättä sen 10 vuotta ennen kuin mitään hyötyä nähtävissä.
Mutta kun meppi Eero Heinäluoma yhä pakottaa meidät sähköautoon. Hänen tekemää päätöstä ei noin vaan muuteta:
Kyseessä on autoteollisuuden kannalta valtavista kokonaisinvestoinneista ja tämän kokoluokan päätöksissä ei kantaa voi vaihdella joka toinen vuosi.
Tuostahan voi päätellä, että sähköautobisneksen tekijöille annetaan monopoliasema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kun räjähtää jossain laivassa, niin siinä menee laivakin merenpohjaan.
Yksi rahtilaivahan jo upposi kun sähköautot syttyivät tuleen.
Jo nyt laivayhtiöt rajoittaa sähköautojen pääsyä laivaan.
Rajoittavatko muka? En ole huomannut, että ainakaan Viking Linea tai Tallink Siljaa huolestuttaisi sähköautojen kuljettaminen matkustajalaivoissa. Siellähän ne ovat autokannella muiden joukossa.
Norjassa, jossa sähköautojen ongelmista enemmän kokemusta, on varustamoja jotka kieltää sähköautojen kuljettamisen aluksissaan.
Norjalainen varustamo ei salli enää sähköautoja laivoilleen seurataanko esimerkkiä Suomessa?
Ei seurata Norjan esimerkkiä Suomessa. Kaikki kansalaisten oloja huonontavat päätökset otetaan kyllä vastaan ja vedotaan muihin Pohjoismaihin mutta hyville ei korvaa lotkauteta. Niinhän se tuntuu olevan kaikessa.
Melkoinen pamaus.