Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sompasauna Mustikkamaalla aiheuttaa epäkohtia

Vierailija
07.07.2024 |

Harmittaa Sompasaunan asettuminen Mustikkamaalle. Lieveilmiöt eivät ole vähäisiä. Aikanakin savu tulee aiheuttamaan hajuhaittoja Kulosaaren arvoalueelle ja vesi saastuttaa uimarannankin veden, ellei sinne saada peseutymistiloja puliukoille, vihervasemmistolle ja vihervasemmiston vauvoille. Kiva viedä lapset uimaan, kun vieressä nakuillaan ja ryypätään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona oleskelu ei houkuttele Sompasaunan takia. Savu saastuttaa laajoja alueita Sompasaunan ympäristössä yhden kilometrin säteellä. 

Vierailija
22/27 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sompasauna Mustikkamaalla oli kaupungilta iso virhe. Paikka on epäsiisti ja sijaitsee suoraan Mustikkamaata kiertävän lenkkipolum varrella. Koiranulkoiluttajat, lenkkeilijät yms. kiertävät saarta kuten aina ovat mutta nyt sompasauna ja sen saunottelijat valtaavat ympäristöä eivätkä kunnioita hyvää etikettiä. Alue on myös todella epäsiisti. Toivottavasti saadaan sauna siirtymään johonkin muualle, Mustikkamaalle se ei sovi. Uskon, että tästä herää taas keskustelut kun ilmat vielä lämpenee lisää, ehkä jo vappuna…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia korjaantuu kun nimi muutetaan Mustikkasaunaksi.

Somppusaunaksi tuo lopulta muuttuu

Vierailija
24/27 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sompasauna Mustikkamaalla oli kaupungilta iso virhe. Paikka on epäsiisti ja sijaitsee suoraan Mustikkamaata kiertävän lenkkipolum varrella. Koiranulkoiluttajat, lenkkeilijät yms. kiertävät saarta kuten aina ovat mutta nyt sompasauna ja sen saunottelijat valtaavat ympäristöä eivätkä kunnioita hyvää etikettiä. Alue on myös todella epäsiisti. Toivottavasti saadaan sauna siirtymään johonkin muualle, Mustikkamaalle se ei sovi. Uskon, että tästä herää taas keskustelut kun ilmat vielä lämpenee lisää, ehkä jo vappuna…

Se on just mun lenkin varrella ja vähän ärsyttää kyllä. No onneksi en liiku kuin aamupäivisin, mutta ymmärrän tuon ihmisten harmistuksen. Haluaisin säilyttää Mustikkamaan mahdollisimman rauhallisena paikkana jatkossakin.

Vierailija
25/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan taas mitä tänä vuonna sompasaunasta kirjoitetaan. Nyt kun säät lämpenevät sompasaunalla on kuhinaa. He voisivat ainakin rajata alueensa, niin että se koko ranta ei ole sompasaunojien hallussa, kuten ei ole tarkotuskaan. Kaveri ulkolluttaa koiraansa Mustikkamaalla kuten monet muutkin ja saunan alue on epäsiisti ja aika ällöä, että yhtäkkiä polun vieressä seisoo joku alaston. Itse käyn nykyään vähemmän Mustikkamaalla erityisesti kesällä (syksyllä ja talvellahan Mustikkamaa on rauhallinen) koska ihan liikaa väkeä ja turismia saarella juuri myös sompasaunan takia.

Vierailija
26/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä saunalla on hiihtosauvan somman kanssa? Vai onko se keijon lerssin "tero" se sauvan sompa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sompasaunan pitäisi väistyä Mustikkamaalta ja mennä jonnekin muualle, missä nakuilu ja sotkeminen ei haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän