Lue keskustelun säännöt.
Mitä kaikkea olet ostanut kylkiäislahjan takia?
Kommentit (4)
tilasin joskus kymmenen vuotta sitten, kun sai Baby björnin rintarepun.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
2 vuoden tilaus. Asuntomessujen tarjous. Oli ihan järkyttävän edullinen siihen nähden, että yleensä ko. lehti ei koskaan ole missään alessa. Ja kylkiäiseksi sain vaikka mitä. Olen todella tyytyväinen. Kahden vuoden syntymäpäivälahjat tulivat kerralla hankituksi.
Tiedän. Tylsä lahja mutta mies todella pitää ko. lehdestä, joten miksi vaihtaisin.
tilasin Vauva-lehden, sain lahjaksi korokeistuimen autoon. Ostin pikapuuroja, jotta sain säilytystölkin (olisin ostanut puuroja joka tapauksessa)
jota en ole kyllä kertaakaan käyttänyt.