Lue keskustelun säännöt.
Käyttääkö kukaan tamppoonia öisin?
27.01.2011 |
Itse käytän kolme ekaa yötä kun menkat alkaa, koska on niin runsaat vuodot. Side on myös silloin.
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En pysty muuten nukkumaan rauhassa.
ohut side on myös varmistuksena, kun pari pv on niin runsas vuoto :-/
Sisältö jatkuu mainoksen alla
...koska olen käyttänyt kuukuppia jo neljä vuotta. Parempaa suojaa en voisi kuvitellakaan.
en osaisi edes ostaa siteitä saati elää niiden kanssa.
Niukka/normaali vuoto. Pärjään normaaleilla tai ekana yönä super-tamponilla.