Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on suurin syy miksi moni miehistä ei saa naista

Vierailija
26.12.2023 |

Monille miehille romanttisten suhteiden aloittaminen voi olla haastavaa, ja yksi merkittävimmistä syistä on usein käytöstapojen puute. Epäkunnioittava käytös estää naisten kiinnostuksen heräämisen. Myös sosiaalisten taitojen ja keskustelutaitojen puute voivat vaikeuttaa miehen mahdollisuuksia luoda yhteyksiä. Taito osallistua mielenkiintoisiin keskusteluihin, kuunnella toista ja ilmaista itseään selkeästi ovat avainasemassa ihmissuhteiden rakentamisessa. Miehet, jotka kamppailevat näiden taitojen kanssa, voivat vaikuttaa epävarmoilta tai vaikeasti lähestyttäviltä.

 

Kommentit (277)

Vierailija
261/277 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kuinka moni riitääkö 2 miljardia  miestä aluksi jotka saa naista?sinä et saa , mahtaa nyrkki kyllikillä olla kiireistä aikaa kun sinut kohtasi.

Vierailija
262/277 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvoin ainoana miehenä naisvaltaisessa perheessä. Pyörin aikalailla heidän ja heidän tyttökavereiden kanssa lapsuuteni. Pystyn olemaan naisten kanssa vain kaveritasolla tästä syystä. Liika tieto on liikaa joskus.

 

Saako sinuun käyttää myös samanlaista yleistystä?

Tarkoitin sillä sitä että naiset tuppaa pitämään joitain juttuja salaisuutenaan. Se että tiedän joitain niitä juttuja avasi silmiäni ehkä liikaa. Olen sittemmin ollut vain itsekseni.

 

Eli yleistyksiä saa tehdä myös sinusta? Mikä näistä olisi hyvä: Peda ri, raiskaaja, lasten hakkaaja?

Tuota miten päädyit tähän loppupäätelmään?En henkilökohtaisesti nimitellyt ketään miksikään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/277 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noille miehille nainen ja parisuhde ovat statussymboli, joka hankitaan puhtaasti siksi että muillakin on. Nuo miehet haluavat seurustelevan ihmisen yhteiskunnallisen aseman. Ne haluavat naureskella mieskaveriporukassa muijan tekemisille ja saada kunnioitusta muilta miehiltä. Ne ovat myös niitä miehiä jotka mesoavat suureen ääneen elättävänsä vaimonsa, myös silloin kun mies todellisuudessa on itse se elätettävä.

Olen ollut tällaisessa suhteessa. Vaikutti sinänsä alkuun hyvältä merkiltä, kun mies halusi esitellä minut kaikille tutuilleen ja laittaa yhteiskuvia someen, vaikka en mielelläni omia kuvia julkaisekaan. Hänelle oli tärkeää, että lähdin mukaan hänen kaveriporukkansa juttuihin, työpaikan pikkujouluihin ym. Siellä hän kyllä esittelyjen jälkeen saattoi vain unohtaa minut johonkin viihdyttämään itse itseäni, eikä hän välittänyt, jos olisin jo halunnut lähteä k

Kuvailit juuri minun exäni. Puoliso oli hänelle vain hyödyke, kodinkone ja käyttöesine, jonka voi laittaa pois sitten kun ei ollut kukaan näkemässä. Kaiken vapaa-ajan hän istui koneella ja perhe eli omaa elämäänsä. Syömään tuli usein myöhässä, naputti ruuasta ja söi itsensä täyteen. Jätti likaiset astiat pöytään ja pakeni taas koneelle. Minkäänlaista yhteistä tekemistä meillä ei enää ollut vuosiin, kunnes nakkasin hänet ulos. Ja sitten tämä vielä jaksoi valittaa kaikille tutuille, miten tuli ero ihan puskista. Minkäänlaista varoitusta en saanut BUBUUUU.

Vierailija
264/277 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä sontaa taas.

Case in point: minun naapurini. Ei käytöstapoja, ei keskustelutaitoja. Veemäinen tyyppi joka ei puhu tai tervehdi, ja naiselleen heittää pelkkää tympivää v*ttuilua, jota tämä saa hävetä.

Kyllä, naiselleen. Nätille, sporttiselle ja herttaiselle sellaiselle.

Mies on pitkä, tumma ja komea.

Todelliset syyt:

- ulkonäkö ei riitä

- mies on liian köyhä ja/tai heikossa sosioekonomisessa asemassa

- mieheltä puuttuu seksuaalis-romanttinen dominanssi

Tämä. Ulkonäköähän on paha muuttaa. Sporttaaminen ei auta naisettomuuteen, koska se kiinnostaa lähinnä sporttinaisia jotka hekin katsovat ensisijaisesti geenikomeutta, rahaa ja asemaa. Siitä on hyötyä lähinnä miehelle jolla on jo molempia, mutta sporttaamalla voi saada vielä paremmannäköisen naisen.

Raja ja status todellakin auttavat. Mitä suurempi ero sosioekonomisessa asemassa naiseen verrattuna, sitä parempi. On todella paljon helpompaa pokata kaupan kassa tai siivooja kuin myyntipäällikkö, jollainen itse olen. Kyse ei ole siitä, että myyntipäällikön titteli nostaisi naisen tasoa vaan siitä, että tämä on mieluummin yksin kuin pariutuu alaspäin, ja sitten taas pariutumalla alaspäin mies voi kompensoide puutteita muilla osa-alueilla.

Viimeinen pitää kutinsa myös. Omat mahdollisuudet paranivat, kun päätin kokeilla olla täysi mu*lkku. Vedin aivan överiksi ja sain kyllä negatiivista palautetta, mutta niin vain sain myös seksiä. Siitä pari askelta takaisin, niin löytyi tasapaino. Kyse oli ja on yhä feikkaamisesta, koska oikeasti haluaisin olla tosi kiltti ja kohtelias ja vaikka antaa naisen viedä. Mutta se ei naisia sytytä. 

Vierailija
265/277 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaan salilla, jossa voimannostotankoja säilytetään seinätelineessä. Miehet ottavat ekana alimmat tangot siten että näin lyhyenä naisena en yllä ottamaan omaani, eikä moni muukaan nainen. Ainoastaan yhden kerran mies on tarjoutunut auttamaan, muuten me naiset autetaan toisiamme. Miehet eivät välitä, älyä tai sitten kumpaakaan. Eivät väistä ja suurinpiirteiden kävelevät päälle. En tiedä heidän parisuhdestatustaan, mutta ihmettelen käytöstapojen puutetta. 

Kahden miehen välillä heikompi väistää ja isompi kävelee miten haluaa. Miksi siis sinua vahvemman miehen pitäisi väistää sinua? En näe siihen mitään syytä.

Vierailija
266/277 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaan salilla, jossa voimannostotankoja säilytetään seinätelineessä. Miehet ottavat ekana alimmat tangot siten että näin lyhyenä naisena en yllä ottamaan omaani, eikä moni muukaan nainen. Ainoastaan yhden kerran mies on tarjoutunut auttamaan, muuten me naiset autetaan toisiamme. Miehet eivät välitä, älyä tai sitten kumpaakaan. Eivät väistä ja suurinpiirteiden kävelevät päälle. En tiedä heidän parisuhdestatustaan, mutta ihmettelen käytöstapojen puutetta. 

Kahden miehen välillä heikompi väistää ja isompi kävelee miten haluaa. Miksi siis sinua vahvemman miehen pitäisi väistää sinua? En näe siihen mitään syytä.

Koska miehet eivät ihan kaikki ole eläimiä, joilla tarve pullistella. Minun tuntemista suurin osa on ihan sivistyneitä, joiden miehuus ei romahda siitä, että ottavat muut ihmiset ja ympäristön huomioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
267/277 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle: Yhdysvalloissa jo lähes kaksi kolmasosaa alle 30-vuotiaista miehistä on sinkkuja.

Heistä vain puolet vastasi jaksavansa etsiä seurustelusuhdetta tai edes satunnaista seksiä. Deittailevat ennemmin tekoälyn luomia botteja

Niin, koska naisille ei kelpaa mikään. 

T: Antti Laine

Vierailija
268/277 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsevarmuus on suurin syy miksi ei pariuduta. Se mitä ap sanoo koskee sekä miehiä ja naisia. Tämä on jokin miesten dissausketju, kun kritiikki kohdistetaan vain miehiin.

Itse en halua pariutua naisten kanssa, joilla on samanlaisia ongelmia. Yksin oon sitten mielummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
269/277 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy miksi toiset miehet eivät saa naista koska heillä on liian pienet Munat. Naisille miehen sukuelimien koko on tarkein asia. Naiset haluaa kunnon seksiä, suuri penis täyttää naisen reiät paremmin kuin pikku pippeli. Pienimunaiset miehet tekevät yleensä itsemurhan, nykyisin ei arvosteta muuta kuin sukuelimirn kokoa. Tulevaisuus miehen sukuelimet tulevat kasvamaan entistä suuremmiksi, mikä ilahduttaa naisia. Vaatevalmistajat joutuvat suunnittelemaan housuja joihin sopii isommat Munat 

Vierailija
270/277 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei saa naista syynä on se että miehellä on liian pienet Munat. Naiset haluaa isomunainen miehen Jolla on rahaa ja valtaa. Saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset miehet nauretaan ulos saunasta. Panohommissa pitää olla isot Munat, naisen vehkeet on tehty isolla elimelle 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
271/277 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän vuodesta toiseen sinkkuna siksi, koska  en jaksa yrittää iskeä naista. Ai miksikö? 

Koska en tunne jääväni mistään hyvästä paitsi, vaikka eläisin koko elämäni ilman parisuhdetta. 

Elämä sinkkuna on helppoa ja hyvää. Nainen toisi vain ongelmia. Vanha sanonta "naisiin ei voi koskaan luottaa" pitää erittäin hyvin paikkansa. Olen saanut vierestä seurata, miten miestuttavilla on elämä "tuhoutunut",  kun nainen on pettänyt luottamuksen ja tehnyt miehen loppuelämästä helvetin. 

Onhan niitä luotettaviakin naisia, mutta heitä on mahdotonta löytää. 

Vierailija
272/277 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsevarmuus on suurin syy miksi ei pariuduta. Se mitä ap sanoo koskee sekä miehiä ja naisia. Tämä on jokin miesten dissausketju, kun kritiikki kohdistetaan vain miehiin.

Itse en halua pariutua naisten kanssa, joilla on samanlaisia ongelmia. Yksin oon sitten mielummin.

Juuri näin. Vaikeasti lähestyttäväkin löytää lopulta aika helposti kumppanin, jos  polla on muuten kunnossa ja ymmärtää omat tarpeensa. Ero sosiaalisempiin ihmisiin on lähinnä kontaktien määrässä, koska he eivät halua olla huomion keskipisteenä, 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
273/277 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajaansa asti toki, mutta jos ei naisella ole joko "erikoinen" miesmaku, oikeasti sellainen hällä väliä-asenne ulkonäön suhteen tai hakee vain jotain laastaria, niin ei sitä rumaa pärstää pääse karkuun. 

Empatiaa, kuuntelutaitoja yms kyllä sanotaan arvostettavan kovastikin, mutta paljon todennäköisemmin sillä saa sellaisen likasangon roolin kuin mitään parisuhdetta. 

 

Tai no jos nyt on erittäin karismaattinen ja itsevarma, niin sitten niitä välillä näkee onnistavankin, mutta se nyt on kaukana normista. 

Vierailija
274/277 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alatsä mun kaa" toimii sina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
275/277 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei saa naista syynä on se että miehellä on liian pienet Munat. Naiset haluaa isomunainen miehen Jolla on rahaa ja valtaa. Saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset miehet nauretaan ulos saunasta. Panohommissa pitää olla isot Munat, naisen vehkeet on tehty isolla elimelle 

Ihme puhetta. Peniksen koko merkitsee. Ei munia sisään tungeta.

Vierailija
276/277 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina päässyt tai joutunut, mitenkä vain ns. friendzonelle, jota moni kaverini ja ystäväni oleva naine on kertonut -kai enempi kiitokseksi kuin moitteeksi- sanomalla, että koska olen niin hyvän kuuntelija, empaattinen ja jolta voi tarpeen mukaan saada apua ja tukea, jota vielä edesauttaa sopiva koulutuskin, jota kautta voineet saada maksutta tai verraten edlullisesti palevluitam joita muutoin joutuneet ostamaan / hakemaan muualta ..... Kieltämättä paljon tämäkin mutta ei kuitenkaan sama asia kuin se, että olisin saattanut edetä parisuhteeseen sen yhden ja erityisen kanssa.    

Miksi suostut tällaiseen?

Vierailija
277/277 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kirjojen lukemista ja aineiden kirjoitusta turhaan koulussa ollut. 

Ihmiset tarvitsee kanssakäymistä toistensa kanssa. Jos mies ei omatoimisesti paljon puhu ja vastaakin aina vain niin, ettei juttu siitä jatku... niin onhan se aika epäkiinnostavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi