Tämä on suurin syy miksi moni miehistä ei saa naista
Monille miehille romanttisten suhteiden aloittaminen voi olla haastavaa, ja yksi merkittävimmistä syistä on usein käytöstapojen puute. Epäkunnioittava käytös estää naisten kiinnostuksen heräämisen. Myös sosiaalisten taitojen ja keskustelutaitojen puute voivat vaikeuttaa miehen mahdollisuuksia luoda yhteyksiä. Taito osallistua mielenkiintoisiin keskusteluihin, kuunnella toista ja ilmaista itseään selkeästi ovat avainasemassa ihmissuhteiden rakentamisessa. Miehet, jotka kamppailevat näiden taitojen kanssa, voivat vaikuttaa epävarmoilta tai vaikeasti lähestyttäviltä.
Kommentit (271)
Mulla on syynä että olen ruma ja vastenmielinen. Myös siinä kun mun lapsuudessa seksuaalisuus ja seurustelu oli saastaista. Mun vanhemmille miehen ja naisen välinen asiat oli saastaista. Isä oli kommunisti ja sanoi:seurustelu naisen kanssa on turhanpäiväistä. Äitini on uskonnollinen, hän opetti minut että naiset eivät pidä miehistä, he pitävät vain lapsista. Äitini vihasi minua koska olen mies, on minun syytä että hänen oli mentävä naimisiin. Isä oli väkivaltainen narsisti. Vanhemmat halusivat että elän yksin ja teen vain töitä. He suuttuivat jos katselin naisia vaikka tvstä. Niinpä Minä en voi lähestyä naisia koska tunnen itseni likaiseksi ja ajattelen että naiset eivät pidä minusta koska olen mies. Aivan kuten äitini on minulle sanonut. Tajusin asian vasta hiljattain, olen 55v,en ole seurustellut koskaan. Seksi on minulle vastenmielistä,mitä olen nähnyt tvstä, se tuo mieleen lähinnä paskan ja kusen. Naiset kiinnostaa kuitenkin "sillä tavalla"
Ihmiset nauraa ja pilkkaavat koska en saa naista enkä ole päässyt "panemaan" he sanoivat että mulla ei ole munia ollenkaa. Lisää ahdistusta koska pitäisi olla kova panomies. Kukaan ei usko että mun vanhemmat eivät halunneet minun saavan naista. Saan vihaisia kommentteja että en osaa tehdä munilla muuta kuin kusta. Naiset vihaavat ja pilkkaavat koska olen saamaton luuseri, pitäisi olla itsevarma panomies joka panee naisia persseeseen. Ajattelin tehdä itsemurhan kun olen yhteiskunnassa täysin paska
Treenaan salilla, jossa voimannostotankoja säilytetään seinätelineessä. Miehet ottavat ekana alimmat tangot siten että näin lyhyenä naisena en yllä ottamaan omaani, eikä moni muukaan nainen. Ainoastaan yhden kerran mies on tarjoutunut auttamaan, muuten me naiset autetaan toisiamme. Miehet eivät välitä, älyä tai sitten kumpaakaan. Eivät väistä ja suurinpiirteiden kävelevät päälle. En tiedä heidän parisuhdestatustaan, mutta ihmettelen käytöstapojen puutetta.
Niin, sitten kun ei osata itsestäänselviä taitoja aletaan naisten syyttely ja uhriutuminen. Naisille ei kelpaa mikään ja naiset on liian valikoivia. Mitäpä jos hoitais ihan perusasiat kuntoon, niin eiköhän se nainen voi löytyä pienellä vaivannäöllä ja tosiaan sillä että tekee jotain sen eteen fiksusti?
Vierailija kirjoitti:
Minä en saa naista koska olen ruma ja mulla on pienet Munat. Olen hyväkäytöksinen herrasmies mutta mun ulkonäkö ei miellytä naisia, huolehdin hygieniasta, mulla on siistit vaatteet, en ole kovin ylipainoinen, en käytä alkoholia oikeastaan hyvin vähän, en tupakoi. Kohtelen naisia kuin brittiherrasmies, siitä huolimatta naiset inhoaa minua, he sanovat että olen ruma munaton luuseri
Vertailun vuoksi sanottakoon minun siskonmies saa naisia aina kun sitä tekee mieli. Hän on lähinnä frankensteinin hirviön näköinen Boris karlofin esittämän. Hän juo, tappelee kapakoissa, hakkaa vaimoaan ja lapsia, hän ei käy töissä. Hän piereskelee ja lukee Raamattua. Hänellä on aina verkkarit persvako näkyy. Hän pitää pissa kakka seksistä, hän esim rökäsee paskan vaimon päälle ja vaimon pitää nuolla äijän perse puhtaaksi. Kaikki naiset kuolaavat sen perään ja huokaavat miten komea mies! Siskoni pitää isosta elimestä joka roikkuu sen jalkovälissä&
Että semmoset perversiot siellä sitten liikkuu sinun päässäsi.
Toivottavasti et osaa näytellä täysjärkistä ja jäät koko loppuiäksesi yksin tyhmine ajatuksinesi.
Vierailija kirjoitti:
Treenaan salilla, jossa voimannostotankoja säilytetään seinätelineessä. Miehet ottavat ekana alimmat tangot siten että näin lyhyenä naisena en yllä ottamaan omaani, eikä moni muukaan nainen. Ainoastaan yhden kerran mies on tarjoutunut auttamaan, muuten me naiset autetaan toisiamme. Miehet eivät välitä, älyä tai sitten kumpaakaan. Eivät väistä ja suurinpiirteiden kävelevät päälle. En tiedä heidän parisuhdestatustaan, mutta ihmettelen käytöstapojen puutetta.
En ainakaan naisena oleta että miehet huolehtivat painoistani, joita tarvitsen. Jokainen tekee itse treeninsä.
Nuori p i l lu pitää täyttää spermalla
Tv mies 54
Kasvoin ainoana miehenä naisvaltaisessa perheessä. Pyörin aikalailla heidän ja heidän tyttökavereiden kanssa lapsuuteni. Pystyn olemaan naisten kanssa vain kaveritasolla tästä syystä. Liika tieto on liikaa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan oikeassa. Tämä näkyy hyvin siinä, että seksikkäin mies -äänestyksen voittaa usein joku diplomaatti tai professori eikä esim. näyttelijä tai laulaja.
Professorit eivät ole mitään erityisiä tunteiden tulkkeja yleensä. Mutta ei seksikkäin mies- äänestys koske kuin ulkonäköä. Ei seksikkäin mies ole se joka on paras parisuhteeseen. Paras parisuhteeseen on varmasti ennemmin näyttelijä tai laulaja kuin professori, koska näyttelijät ja laulajatkin osaavat näyttää tunteensa, käyttää tunnetaitojaan, osoittaa romanttisia puoliaan kiinnostuksen kohteelle jne. professorit on usein ujoja, sosiaalisesti epävarmoja, vaikka miten osaisivat jostain omasta tieteenalastaan puhua vaikka mitä, jos on professoreita kuunnellut, ei kaikki ole verbaalisesti lahjakkaita, osa puhuu elävästi ja mielenkiinnon herättävästi, osa suorastaan tylsästi ja unettavasti, jopa ärsyttävästi.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on hullun hauska tapa ajatella, että kun he maksavat omille lapsille ruokarahaa, raha on jotenkin maksettu ex vaimolle. Tässäkin ketjussa sen on useampikin mies todennut, että nainen on vain rahan perään, kun pitää saada elatusmaksuja :D
Nämä arvon herrat ovat siis ydinperheessä ollessaan maksattaneet vaimollaan sekä lasten, että luultavasti myös omat ruokansa ja vaatteensa ym.
Kun sitten on erottu ja pitääkin alkaa maksamaan OMILLE lapsilleen ruoka/vaate ym rahaa, miehet katkeroituu, kun pitää maksaa ex vaimolle :D
Hauskoja veikkoja nämä palsta"miehet". Ikävää, että tuollaisetkin miehet on pääseet isäksi, kun ei haluta edes omaa lasta elättää ja sitten vielä kehdataan vinkua, että naiset on rahanperään. Kukahan sen rahan perään oikeasti on?
No se mies, joka on valmis oman lapsensakin sen ex vaimon rahoilla elättämään.
Tällaisiakin tapauksia varmasti on. Mutta on myös uusperheitä, joissa asiat sujuvat kitkattomasti ja niin entiset kuin nykyisetkin puolisot kantavat vastuuta lapsista. Tulee elävästi mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Entä mikä on syy miks nainen ei saa miestä
Olihan Petteri Orpokin joskus Suomen seksikkäin mies Eeva-lehden mukaan eli noita lehtien titteleitä ei kannata ottaa vakavasti ::D.
Vierailija kirjoitti:
Kasvoin ainoana miehenä naisvaltaisessa perheessä. Pyörin aikalailla heidän ja heidän tyttökavereiden kanssa lapsuuteni. Pystyn olemaan naisten kanssa vain kaveritasolla tästä syystä. Liika tieto on liikaa joskus.
Saako sinuun käyttää myös samanlaista yleistystä?
Täyttä sontaa taas.
Case in point: minun naapurini. Ei käytöstapoja, ei keskustelutaitoja. Veemäinen tyyppi joka ei puhu tai tervehdi, ja naiselleen heittää pelkkää tympivää v*ttuilua, jota tämä saa hävetä.
Kyllä, naiselleen. Nätille, sporttiselle ja herttaiselle sellaiselle.
Mies on pitkä, tumma ja komea.
Todelliset syyt:
- ulkonäkö ei riitä
- mies on liian köyhä ja/tai heikossa sosioekonomisessa asemassa
- mieheltä puuttuu seksuaalis-romanttinen dominanssi
Vierailija kirjoitti:
Entä mikä on syy miks nainen ei saa miestä
Nainen saa munaa koska haluaa, aina ei vaan pakonomaisesti tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi ei? Mikä se hyöty naiselle on jossain kiekkokaukalossa viihtyvästä ukosta joka on aina jossain muualla menossa?
Ei tarvitse vetää heti päätyyn, pun intended. Harrastus kodin ulkopuolella ei tarkoita aina menossa.
Ja lapsetki ukon kanssa pitäisi olla muualla etteivät vain ole kotona.
Sama näiden kanssa. Ja koska sulla ei ole lapsia, voin kertoa, että niistä on huolta ja niiden toivoo kasvavan normaaleiksi ja onnellisiksi aikuisiksi. Hyvin monella se edellyttää jonkinlaisia ihmissuhteita ja elämän sisältöä myös kodin ulkopuolella.
Mulla on kaksi lasta ja exä pakottaa molemmille "ohjatun harrastuksen" mihin eivät halua mennä. Minä sitten joudun näitä itkeviä lapsia sinne pakottaa kun ovat luonani koska muuten alkaa uhkailu että joudun maksamaan elari
Elarit takautuvasti. Eli olet laiminlyönyt lastesi elatuksen!
Minkälainen mies ei huolehdi omista lapsistaan?
Jos saa naisen nauramaan, se on puoliksi jo sängyssäsi 😁
Vierailija kirjoitti:
Jos saa naisen nauramaan, se on puoliksi jo sängyssäsi 😁
Saakohan Petteri Orpo naiset nauramaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako sinuun käyttää myös samanlaista yleistystä?
Tarkoitin sillä sitä että naiset tuppaa pitämään joitain juttuja salaisuutenaan. Se että tiedän joitain niitä juttuja avasi silmiäni ehkä liikaa. Olen sittemmin ollut vain itsekseni.
Se on hyvä, että teidänlaisiakin miehiä vielä on.