Tämä on suurin syy miksi moni miehistä ei saa naista
Monille miehille romanttisten suhteiden aloittaminen voi olla haastavaa, ja yksi merkittävimmistä syistä on usein käytöstapojen puute. Epäkunnioittava käytös estää naisten kiinnostuksen heräämisen. Myös sosiaalisten taitojen ja keskustelutaitojen puute voivat vaikeuttaa miehen mahdollisuuksia luoda yhteyksiä. Taito osallistua mielenkiintoisiin keskusteluihin, kuunnella toista ja ilmaista itseään selkeästi ovat avainasemassa ihmissuhteiden rakentamisessa. Miehet, jotka kamppailevat näiden taitojen kanssa, voivat vaikuttaa epävarmoilta tai vaikeasti lähestyttäviltä.
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin tulee myöskään vastaan naista, joka osaisi keskustella. Kyllä ne parhaat keskustelut syntyy toisten miesten kanssa.
Miehet ovat parempia keskustelijoita ja syvällisempiä kuin pinnalliset naiset
Syvällinen keskustelu miehen kanssa vastaa tasoltaan suunnilleen naisten jutustelua työpaikan kahvitauolla.
Jos miehelle alkaa sen syvällisempiä puhumaan, mies valittaa ettei ymmärrä. On liian moimutkaista.
Poikkeuksia toki on.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suhteista alkoi ennen , että pummattiin tupakkaa. Nyt vain tupakoitsijoilla. Tarvii keksiä mitä nykyisin voisi pummata,
Pummaa nikotiinipussi. Ja jos on liian jytyä niin opettele vaivihkaa sylkäisemään hetikohta pois siten ettei poka huomaa.
Suljetulta osastolta löytää helposti kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarjottavaa nykynaisilla on miehille?
No minulla esim. tarjottavana ystävällisyys, rehellisyys, luotettavuus, empatia, kärsivällisyys, avuliaisuus, positiivinen asenne, joustavuus, sosiaalisuus, yhteistyökyky, sitoutuneisuus, sitkeys, luovuus, kiinnostus oppimiseen ja itseni kehittämiseen, vastuullisuus ja huumorintaju, terveelliset elämäntavat, elämänhallinta kunnossa.
Ja mitä noista on sellaisia mitä esim. Mies kämppis ei voisi tarjota?
Ystävällisyys, rehellisyys, luotettavuus, empatia...
Vierailija kirjoitti:
Makunsa kullakin.
Monet miehet eivät huolehdi ihan perushygienista. Ja puhua eivät osaa mistään muusta kuin itsestään. Mieslapsia ovat useat.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan oikeassa. Tämä näkyy hyvin siinä, että seksikkäin mies -äänestyksen voittaa usein joku diplomaatti tai professori eikä esim. näyttelijä tai laulaja.
Siltikin vähintää miljardilla miehillä on naisystävä joten menkää nyt laskemaan niitä tilastoja uudestaan.Diplomaati proffa niitä on ehkä 0000000000,1 prossaaa maailman kansasta joten prööt.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi jokaista sinkkumiestä kohden on sinkkunainen.
Ei ole.
T: totuudenpuhujasi Antti Laine
Itselläni ainakin vaikuttaa se, että kun olen melko herkkä ja miehet eivät osaa olla hienotunteisia, eikä kunnioittaa mitään kaunista. Kaikki pitää piilottaa hirveän äijämäisyyden ja ronskiuden alle. En ole vielä niin vahvaa miestä löytänyt, että uskaltaisi itkeä rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa, koska en ole vielä löytänyt.
T: Antti Laine
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet eivät huolehdi ihan perushygienista. Ja puhua eivät osaa mistään muusta kuin itsestään. Mieslapsia ovat useat.
Ex-puoliso valitti kun pidin huolta hygieniasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa, koska en ole vielä löytänyt.
T: Antti Laine
Tee vankilakierros sieltä voit löytää tuurilla, perspano Arskan.
Tänne tarvitaan laivalasteittain isotissisiän eekerityttöjä meidän inceleiden iloksi!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä niin että mulla on liian pienet Munat ja oon niin ruma että en saa naista. Olen yrittänyt kohta 30 vuotta, on kokeiltu treffipalvelua ja tinderistä. Aloitin 90 luvulla vielä oli perinteistä kirjeenvaihtoa, siis paperista. En ole saanut yhtään vastausten enkä ole päässyt treffeille. Olen yrittänyt ihan normi jutustelua, en ole esimerkiksi heti vaatinut seksiä etc.. Ei ole vaan kiinnostanut naisia Minä, naiset inhoaa minua koska olen ruma, munat on pienet mutta en ole päässyt niitä näyttelemään koska homma on tyssännyt mun ulkoiseen rumuuteen. En ole lihava, olen itseasiassa aika hyvässä kunnossa koska lenkkeilen ja patikoi paljon. Naiset ei tykkää minusta he ovat minulle ilkeitä, olivat jo skolessa. Mun siskoni myös inhoaa minua, koska olen ruma. Naiset tykkaa vain isomuna narsisti linnakundi murhamiehistä
Tai sitten olet vain sekopää.
Suomalainen nainen olettaa, että mies tekee kaiken sosiaalisen tyon nakee vaivaa, esittaytyy jne.
Aina kaikissa juhlissa, kun vieraita tullut olen miehena mennyt sanomaan kasi paivaa uusille tulijoille ja esittaytynyt. Kukaan ei ole arvostanut tippaakaan, koskaan.
Suomalainen mies on ujo murjottaja, joka vetaytyy ja nainen on samaa maata. Jos kayttaytyy ulosainsuuntautuvasti ja aloitteellisesti sita on aina vieroksuttu.
Ulkomailla ei Suomi tavoilla paase sosiaalisesti pitkalle vaan jaa vailla huomiota ja hyvin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä niin että mulla on liian pienet Munat ja oon niin ruma että en saa naista. Olen yrittänyt kohta 30 vuotta, on kokeiltu treffipalvelua ja tinderistä. Aloitin 90 luvulla vielä oli perinteistä kirjeenvaihtoa, siis paperista. En ole saanut yhtään vastausten enkä ole päässyt treffeille. Olen yrittänyt ihan normi jutustelua, en ole esimerkiksi heti vaatinut seksiä etc.. Ei ole vaan kiinnostanut naisia Minä, naiset inhoaa minua koska olen ruma, munat on pienet mutta en ole päässyt niitä näyttelemään koska homma on tyssännyt mun ulkoiseen rumuuteen. En ole lihava, olen itseasiassa aika hyvässä kunnossa koska lenkkeilen ja patikoi paljon. Naiset ei tykkää minusta he ovat minulle ilkeitä, olivat jo skolessa. Mun siskoni myös inhoaa minua, koska olen ruma. Naiset tykkaa vain isomuna narsisti linnakundi murhamiehistä
Tai sitten olet vain sekopää.
Jälleen miehenkuva jolla on munat mutta ei kullia, tulkaa Lappiin niin saatte korpikyr....ä, ei tarvitse etelän vetelän muniin tyytyä.Ei ole ihme että että nekut vievät kaikki naiset kun teistä ressukoista ei ole mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ainakin vaikuttaa se, että kun olen melko herkkä ja miehet eivät osaa olla hienotunteisia, eikä kunnioittaa mitään kaunista. Kaikki pitää piilottaa hirveän äijämäisyyden ja ronskiuden alle. En ole vielä niin vahvaa miestä löytänyt, että uskaltaisi itkeä rinnalla.
Kyllä minä uskallan itkeä. Rinnalla tai yksinkin.
M52
Mies esikuvia jotka vie palstatilan on bull mentulat ja jere karalahdet ja se vankilakundi joka otti turpiinsa. Siina on se malli. Muka oletetaan keskustelutaitoja, mutta jos joku mies on avoin ja mukava, niin ei kiinnosta taytyy olla helv.... juro ja mielellaan tyhma. Se on keskiverto naisen mielesta tosi seksikasta.
Jos laitat nuo jurottaja miehet vaikka usa:han tai ruotsiin, niin ei niista kylla kukaan tule innostumaan...
Ilmeisesti miehet ja naiset mieltävät syvällisyyden eri tavalla. Miehille se tarkoittaa keskustelua autoista tai naisten perseistä, naisille elämän tarkoituksen pohtimista. Kukin tavallaan.