Tämä on suurin syy miksi moni miehistä ei saa naista
Monille miehille romanttisten suhteiden aloittaminen voi olla haastavaa, ja yksi merkittävimmistä syistä on usein käytöstapojen puute. Epäkunnioittava käytös estää naisten kiinnostuksen heräämisen. Myös sosiaalisten taitojen ja keskustelutaitojen puute voivat vaikeuttaa miehen mahdollisuuksia luoda yhteyksiä. Taito osallistua mielenkiintoisiin keskusteluihin, kuunnella toista ja ilmaista itseään selkeästi ovat avainasemassa ihmissuhteiden rakentamisessa. Miehet, jotka kamppailevat näiden taitojen kanssa, voivat vaikuttaa epävarmoilta tai vaikeasti lähestyttäviltä.
Kommentit (271)
Moni kuinka moni riitääkö 2 miljardia miestä aluksi jotka saa naista?sinä et saa , mahtaa nyrkki kyllikillä olla kiireistä aikaa kun sinut kohtasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvoin ainoana miehenä naisvaltaisessa perheessä. Pyörin aikalailla heidän ja heidän tyttökavereiden kanssa lapsuuteni. Pystyn olemaan naisten kanssa vain kaveritasolla tästä syystä. Liika tieto on liikaa joskus.
Saako sinuun käyttää myös samanlaista yleistystä?
Tarkoitin sillä sitä että naiset tuppaa pitämään joitain juttuja salaisuutenaan. Se että tiedän joitain niitä juttuja avasi silmiäni ehkä liikaa. Olen sittemmin ollut vain itsekseni.
Eli yleistyksiä saa tehdä myös sinusta? Mikä näistä olisi hyvä: Peda ri, raiskaaja, lasten hakkaaja?
Tuota miten päädyit tähän loppupäätelmään?En henkilökohtaisesti nimitellyt ketään miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noille miehille nainen ja parisuhde ovat statussymboli, joka hankitaan puhtaasti siksi että muillakin on. Nuo miehet haluavat seurustelevan ihmisen yhteiskunnallisen aseman. Ne haluavat naureskella mieskaveriporukassa muijan tekemisille ja saada kunnioitusta muilta miehiltä. Ne ovat myös niitä miehiä jotka mesoavat suureen ääneen elättävänsä vaimonsa, myös silloin kun mies todellisuudessa on itse se elätettävä.
Olen ollut tällaisessa suhteessa. Vaikutti sinänsä alkuun hyvältä merkiltä, kun mies halusi esitellä minut kaikille tutuilleen ja laittaa yhteiskuvia someen, vaikka en mielelläni omia kuvia julkaisekaan. Hänelle oli tärkeää, että lähdin mukaan hänen kaveriporukkansa juttuihin, työpaikan pikkujouluihin ym. Siellä hän kyllä esittelyjen jälkeen saattoi vain unohtaa minut johonkin viihdyttämään itse itseäni, eikä hän välittänyt, jos olisin jo halunnut lähteä k
Kuvailit juuri minun exäni. Puoliso oli hänelle vain hyödyke, kodinkone ja käyttöesine, jonka voi laittaa pois sitten kun ei ollut kukaan näkemässä. Kaiken vapaa-ajan hän istui koneella ja perhe eli omaa elämäänsä. Syömään tuli usein myöhässä, naputti ruuasta ja söi itsensä täyteen. Jätti likaiset astiat pöytään ja pakeni taas koneelle. Minkäänlaista yhteistä tekemistä meillä ei enää ollut vuosiin, kunnes nakkasin hänet ulos. Ja sitten tämä vielä jaksoi valittaa kaikille tutuille, miten tuli ero ihan puskista. Minkäänlaista varoitusta en saanut BUBUUUU.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä sontaa taas.
Case in point: minun naapurini. Ei käytöstapoja, ei keskustelutaitoja. Veemäinen tyyppi joka ei puhu tai tervehdi, ja naiselleen heittää pelkkää tympivää v*ttuilua, jota tämä saa hävetä.
Kyllä, naiselleen. Nätille, sporttiselle ja herttaiselle sellaiselle.
Mies on pitkä, tumma ja komea.
Todelliset syyt:
- ulkonäkö ei riitä
- mies on liian köyhä ja/tai heikossa sosioekonomisessa asemassa
- mieheltä puuttuu seksuaalis-romanttinen dominanssi
Tämä. Ulkonäköähän on paha muuttaa. Sporttaaminen ei auta naisettomuuteen, koska se kiinnostaa lähinnä sporttinaisia jotka hekin katsovat ensisijaisesti geenikomeutta, rahaa ja asemaa. Siitä on hyötyä lähinnä miehelle jolla on jo molempia, mutta sporttaamalla voi saada vielä paremmannäköisen naisen.
Raja ja status todellakin auttavat. Mitä suurempi ero sosioekonomisessa asemassa naiseen verrattuna, sitä parempi. On todella paljon helpompaa pokata kaupan kassa tai siivooja kuin myyntipäällikkö, jollainen itse olen. Kyse ei ole siitä, että myyntipäällikön titteli nostaisi naisen tasoa vaan siitä, että tämä on mieluummin yksin kuin pariutuu alaspäin, ja sitten taas pariutumalla alaspäin mies voi kompensoide puutteita muilla osa-alueilla.
Viimeinen pitää kutinsa myös. Omat mahdollisuudet paranivat, kun päätin kokeilla olla täysi mu*lkku. Vedin aivan överiksi ja sain kyllä negatiivista palautetta, mutta niin vain sain myös seksiä. Siitä pari askelta takaisin, niin löytyi tasapaino. Kyse oli ja on yhä feikkaamisesta, koska oikeasti haluaisin olla tosi kiltti ja kohtelias ja vaikka antaa naisen viedä. Mutta se ei naisia sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Treenaan salilla, jossa voimannostotankoja säilytetään seinätelineessä. Miehet ottavat ekana alimmat tangot siten että näin lyhyenä naisena en yllä ottamaan omaani, eikä moni muukaan nainen. Ainoastaan yhden kerran mies on tarjoutunut auttamaan, muuten me naiset autetaan toisiamme. Miehet eivät välitä, älyä tai sitten kumpaakaan. Eivät väistä ja suurinpiirteiden kävelevät päälle. En tiedä heidän parisuhdestatustaan, mutta ihmettelen käytöstapojen puutetta.
Kahden miehen välillä heikompi väistää ja isompi kävelee miten haluaa. Miksi siis sinua vahvemman miehen pitäisi väistää sinua? En näe siihen mitään syytä.
Minun mielestäni mummon näkökulma on se, josta löytyy kestävin ratkaisu parisuhteen muodostamisongelmiin. Jos miehet vaivautuisivat tutkimaan mummon kertomusta vähänkään syvällisemmin, he kyllä löytäisivät oikeat käyttäytymiskoodit. Tässä tarinassa on oikeastaan kaikki, mitä tarvitaan:
Tällaisiakin tapauksia varmasti on. Mutta on myös uusperheitä, joissa asiat sujuvat kitkattomasti ja niin entiset kuin nykyisetkin puolisot kantavat vastuuta lapsista. Tulee elävästi mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaan salilla, jossa voimannostotankoja säilytetään seinätelineessä. Miehet ottavat ekana alimmat tangot siten että näin lyhyenä naisena en yllä ottamaan omaani, eikä moni muukaan nainen. Ainoastaan yhden kerran mies on tarjoutunut auttamaan, muuten me naiset autetaan toisiamme. Miehet eivät välitä, älyä tai sitten kumpaakaan. Eivät väistä ja suurinpiirteiden kävelevät päälle. En tiedä heidän parisuhdestatustaan, mutta ihmettelen käytöstapojen puutetta.
Kahden miehen välillä heikompi väistää ja isompi kävelee miten haluaa. Miksi siis sinua vahvemman miehen pitäisi väistää sinua? En näe siihen mitään syytä.
Koska miehet eivät ihan kaikki ole eläimiä, joilla tarve pullistella. Minun tuntemista suurin osa on ihan sivistyneitä, joiden miehuus ei romahda siitä, että ottavat muut ihmiset ja ympäristön huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Yle: Yhdysvalloissa jo lähes kaksi kolmasosaa alle 30-vuotiaista miehistä on sinkkuja.
Heistä vain puolet vastasi jaksavansa etsiä seurustelusuhdetta tai edes satunnaista seksiä. Deittailevat ennemmin tekoälyn luomia botteja
Niin, koska naisille ei kelpaa mikään.
T: Antti Laine
Huono itsevarmuus on suurin syy miksi ei pariuduta. Se mitä ap sanoo koskee sekä miehiä ja naisia. Tämä on jokin miesten dissausketju, kun kritiikki kohdistetaan vain miehiin.
Itse en halua pariutua naisten kanssa, joilla on samanlaisia ongelmia. Yksin oon sitten mielummin.
Suurin syy miksi toiset miehet eivät saa naista koska heillä on liian pienet Munat. Naisille miehen sukuelimien koko on tarkein asia. Naiset haluaa kunnon seksiä, suuri penis täyttää naisen reiät paremmin kuin pikku pippeli. Pienimunaiset miehet tekevät yleensä itsemurhan, nykyisin ei arvosteta muuta kuin sukuelimirn kokoa. Tulevaisuus miehen sukuelimet tulevat kasvamaan entistä suuremmiksi, mikä ilahduttaa naisia. Vaatevalmistajat joutuvat suunnittelemaan housuja joihin sopii isommat Munat
Eli yleistyksiä saa tehdä myös sinusta?
Mikä näistä olisi hyvä: Peda ri, raiskaaja, lasten hakkaaja?