Tämä on suurin syy miksi moni miehistä ei saa naista
Monille miehille romanttisten suhteiden aloittaminen voi olla haastavaa, ja yksi merkittävimmistä syistä on usein käytöstapojen puute. Epäkunnioittava käytös estää naisten kiinnostuksen heräämisen. Myös sosiaalisten taitojen ja keskustelutaitojen puute voivat vaikeuttaa miehen mahdollisuuksia luoda yhteyksiä. Taito osallistua mielenkiintoisiin keskusteluihin, kuunnella toista ja ilmaista itseään selkeästi ovat avainasemassa ihmissuhteiden rakentamisessa. Miehet, jotka kamppailevat näiden taitojen kanssa, voivat vaikuttaa epävarmoilta tai vaikeasti lähestyttäviltä.
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suurin syy on naisten neuroottisuus ja mielenterveyden sairaudet.
Suomessa "vain" vähän päälle 80% aikuisista naisista syövät lääkkeitä psyykkisiin ongelmiinsa.
Miestenkin kannattaisi syödä niitä lääkkeitä, ettei tarvitsisi ripustaa itseään kiikkuun tai ampua jalkajousella töysin tuntemattomia naisia. Jokunen on myös puukottanut nuoria tyttöjä sekopäissään.
Kummat siis on viisaampia ja järkevämpiä?Naiset, jotka hoitaa vaivansa ja elävä hyvän elämän vai miehet, jotka päästää omista vanhemmistaan ilmat puhalle, nuijii aviokumppaninsa hengiltä juovat itsensä hengiltä jne?
Muutenkin tuo kommenttisi on täyttä paskaa. Suomessa 400 000 IHMISTÄ ei naista käyttää masennuslääkeitä/mielialalääkkeitä, mutta niitä käytetään myös krooniseen kipuun ja unihäiriöihin.
Ja esim muissa pohjoismaissa niitä (suhteutettuna asukaslukuun) käytetään enemmän, kuin Suomessa.
Mutta siis, miesten kannattaisi mieluummin syödä se pilleri, kuin ylpeillä, että eivät syö ja sitten löytää itsensä mu**RH**asta syytettynä vankilasta.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on hullun hauska tapa ajatella, että kun he maksavat omille lapsille ruokarahaa, raha on jotenkin maksettu ex vaimolle. Tässäkin ketjussa sen on useampikin mies todennut, että nainen on vain rahan perään, kun pitää saada elatusmaksuja :D
Nämä arvon herrat ovat siis ydinperheessä ollessaan maksattaneet vaimollaan sekä lasten, että luultavasti myös omat ruokansa ja vaatteensa ym.
Kun sitten on erottu ja pitääkin alkaa maksamaan OMILLE lapsilleen ruoka/vaate ym rahaa, miehet katkeroituu, kun pitää maksaa ex vaimolle :D
Hauskoja veikkoja nämä palsta"miehet". Ikävää, että tuollaisetkin miehet on pääseet isäksi, kun ei haluta edes omaa lasta elättää ja sitten vielä kehdataan vinkua, että naiset on rahanperään. Kukahan sen rahan perään oikeasti on?
No se mies, joka on valmis oman lapsensakin sen ex vaimon rahoilla elättämään.
Olen nähnyt ihan käytännössä, että ne miehen maksamat elarit menevät kaikkeen muuhun kuin lapsen hyväksi.
Minä en saa naista koska olen ruma ja mulla on pienet Munat. Olen hyväkäytöksinen herrasmies mutta mun ulkonäkö ei miellytä naisia, huolehdin hygieniasta, mulla on siistit vaatteet, en ole kovin ylipainoinen, en käytä alkoholia oikeastaan hyvin vähän, en tupakoi. Kohtelen naisia kuin brittiherrasmies, siitä huolimatta naiset inhoaa minua, he sanovat että olen ruma munaton luuseri
Vertailun vuoksi sanottakoon minun siskonmies saa naisia aina kun sitä tekee mieli. Hän on lähinnä frankensteinin hirviön näköinen Boris karlofin esittämän. Hän juo, tappelee kapakoissa, hakkaa vaimoaan ja lapsia, hän ei käy töissä. Hän piereskelee ja lukee Raamattua. Hänellä on aina verkkarit persvako näkyy. Hän pitää pissa kakka seksistä, hän esim rökäsee paskan vaimon päälle ja vaimon pitää nuolla äijän perse puhtaaksi. Kaikki naiset kuolaavat sen perään ja huokaavat miten komea mies! Siskoni pitää isosta elimestä joka roikkuu sen jalkovälissä
Mini mies on asettanut naiselle niin korkeat kriteerit, ettei heille enää kelpaa kukaan tavallinen kuolevainen nainen.
Kyllä se kuipää jännämies saa aina naisen jolla ei ole käytöstapoja.
Ei naiset viihdy miesten kanssa joilla on negatiivinen energia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin surullista jos tämä on ainoastaan miesten kohdalla ongelma. Useammalla ex-tyttöystävälläni on ollut vakavia puutteita käytöstavoissa, enkä usko sillä olevan suurtakaan vaikutusta heidän mahdollisuuksiin pariutua. Siis esim. ei osata pyytää anteeksi, ei osata tervehtiä, toisen solvaavaan nimittelyyn on matala kynnys, mennään juhliin alipukeutuneena eikä esittäydytä muille vieraille.
Miten nainen, joka ei osaa tervehtiä, ei osaa pyytää anteeksi ja joka solvaa toisia päätyi sinun tyttöystäväksi asti? Ja vielä useampi tällainen...
Miehessähän ei näissäkään tapauksissa ole mitään vikaa? Mukamas.
Vierailija kirjoitti:
Naisten vastaukset ovat usein näitä järkeiltyjä ja hyvältä kuulostavia. Toisaalta tässä on tottakin.
Se mikä jää sanomatta on se että kumppani valitaan vähintään yhtä paljon tunteella kuin järjellä. Todennäköisesti paljon enemmän tunteella. Ja se mikä herättää niitä tunteita on pitkälti vähän järjetöntä alkukantaisuutta. Jos mies treenaa itsensä urheilulliseksi, sillä saa herätettyä niitä tunteita. Samoin komeus ja pituus painelee samoja eläimellisiä painikkeita naisissa. Myös itsevarmuus.
Eli jos sulla ei miehenä ole näitä ominaisuuksia, olet kuin juoksija joka lähtee kisaan kaukaa takamatkalta ja saat olla taikuri että vielä tulet sieltä johtoon. Tai sut on naisen silmissä jo valmiiksi diskattu ennen kuin mikään edes alkaa. Sen sijaan se pitkä komea lähtee kisaan pitkällä etumatkalla ja yleensä voittaa vaikka kompuroisi muutaman kerran tai juoksisi hetken aikaa väärään suuntaan.
Niin, ihan yhtälailla se naisen ulkonäkö ja itsevarmuus vaikuttaa miesten valintaan. Molemmilla sukupuolilla vaikeampi löytää kumppani jos ei noita ominaisuuksia ole.
Metsään mennään usein siinä, että jollain miehillä on lähtökohtaisesti ajatus, kuinka heille KUULUU parisuhde ja nainen. Seurustelukumppani ei ole mikään kaikille kuuluva perusoikeus vaan mukava bonus jos sattuu tapaamaan sopivan ihmisen. Kenellekään ei ole velvollisuutta seurustella yhtään keneenkään kanssa. Elämä olisi paljon helpompaa kaikille jos ihmiset pitäisivät tämän mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on hullun hauska tapa ajatella, että kun he maksavat omille lapsille ruokarahaa, raha on jotenkin maksettu ex vaimolle. Tässäkin ketjussa sen on useampikin mies todennut, että nainen on vain rahan perään, kun pitää saada elatusmaksuja :D
Nämä arvon herrat ovat siis ydinperheessä ollessaan maksattaneet vaimollaan sekä lasten, että luultavasti myös omat ruokansa ja vaatteensa ym.
Kun sitten on erottu ja pitääkin alkaa maksamaan OMILLE lapsilleen ruoka/vaate ym rahaa, miehet katkeroituu, kun pitää maksaa ex vaimolle :D
Hauskoja veikkoja nämä palsta"miehet". Ikävää, että tuollaisetkin miehet on pääseet isäksi, kun ei haluta edes omaa lasta elättää ja sitten vielä kehdataan vinkua, että naiset on rahanperään. Kukahan sen rahan perään oikeasti on?
Elareiden pitäisi toimia niin, että mies ostaa naiselle kortteja, joilla saa ainoastaan ruokaa, lastenvaatteita tai harrastustoimintaa. Toki nainen ostaisi tällöinkin sitten tarpeettomia vaatteita, joita möisi ja hommaisi itselle rahaa siten.
Penniäkään elareista ei kuuluisi mennä naisen omiin tarpeisiin, mutta siihen niitä menee aina helposti yli tonni vuodessa ja siksi miehet sitä vastustavat.
Niin, ihan yhtälailla se naisen ulkonäkö ja itsevarmuus vaikuttaa miesten valintaan. Molemmilla sukupuolilla vaikeampi löytää kumppani jos ei noita ominaisuuksia ole.
No jaa, ei ujolla vähintään 6/10 naisella ole mitään vaikeuksia miehen löytämisessä. Itsevarmuus voi olla haitaksikin naisella.
Ujo mies sen sijaan ei löydä naista koskaan. Jopa ujo nainen oksentaa kaaressa Helsingistä Rovaniemelle, jos ujo mies tervehtii häntä tärisevällä äänellä.
Seksuaalisen paineen alla murtuvan gentlemannin imperiumi sortuu... Ai saatana.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin surullista jos tämä on ainoastaan miesten kohdalla ongelma. Useammalla ex-tyttöystävälläni on ollut vakavia puutteita käytöstavoissa, enkä usko sillä olevan suurtakaan vaikutusta heidän mahdollisuuksiin pariutua. Siis esim. ei osata pyytää anteeksi, ei osata tervehtiä, toisen solvaavaan nimittelyyn on matala kynnys, mennään juhliin alipukeutuneena eikä esittäydytä muille vieraille.
Naisella on aina (nuoruutensa) biologinen arvo pillunsa takia käyttäytyi tai näytti tämä sitten miltä.
Kyllä, nämä taidot ovat tärkeitä, kunhan niitä osaa käyttää ainakin tilanteen vaatiessa. Sillä ei sen sijaan näytä olevan väliä oletko aidosti kohtelias ja mukava ihminen valitettavasti. Tuttavapiirissä eräs räikeä esimerkki tästä. Osaa olla tarvittaessa hyvin lipevä ja kohtelias etenkin uusia tuttavuuksia kohtaan, mutta se on vain ulkokuorta. Manipuloi, puhuu ihmisistä epäkunnioittavasti selän takana ja on läheisilleen töykeä. Klassinen pahapoika esimerkki ilmeisesti siis.
Kyllähän hyvä käytös, keskustelutaito, siisti olemus ja vakavaraisuus auttavat naismaailmassa aika pitkälle. Eikä ainoastaan siellä vaan muuallakin elämässä.
Parinvalinta siinä kahden-kolmenkympin kieppeillä lienee aika lailla geneettisesti määräytynyttä. Nuo em. ominaisuudet painavat naisilla vaa'assa aika paljon, mutta se jännämies-viehtymys voi olla samaa alkuperää. Geenit pyrkivät aina myös leviämään.
Ainakin minun elinaikanani parin ovat viime kädessä aina valinneet naiset. Miesten tehtävä on ollut koettaa kosiskeluvaiheessa ymmärtää naisten toiveita, ja pyrkiä ne myös täyttämään. Toiset ovat tässä aika lahjakkaita, ja menestyvät parinvalinnassa hyvin. Voi tietysti olla, että lasku arkeen on sitten myös rajumpi:)
Parisuhde mukavan ihmisen kanssa antaa kuitenkin niin paljon, että vaivannäkö sen ylläpitämiseksikin kannattaa. Tuntuu siltä, että sukupuolesta riippumatta kumppani otetaan itsestäänselvyytenä ja unohdetaan arjen pikkuasiat, joilla intohimo pysyy elossa.
Yhdessäkin jutussa oli että miehiä pitäisi koulutta miten naisia lähestytään.
Niin tuli vain mieleen että en minä ainakaan halua olla sellainen että mun lähestymiseeni tarvitaan erillinen koulutus.
Peili?
Mulla on kyllä niin että mulla on liian pienet Munat ja oon niin ruma että en saa naista. Olen yrittänyt kohta 30 vuotta, on kokeiltu treffipalvelua ja tinderistä. Aloitin 90 luvulla vielä oli perinteistä kirjeenvaihtoa, siis paperista. En ole saanut yhtään vastausten enkä ole päässyt treffeille. Olen yrittänyt ihan normi jutustelua, en ole esimerkiksi heti vaatinut seksiä etc.. Ei ole vaan kiinnostanut naisia Minä, naiset inhoaa minua koska olen ruma, munat on pienet mutta en ole päässyt niitä näyttelemään koska homma on tyssännyt mun ulkoiseen rumuuteen. En ole lihava, olen itseasiassa aika hyvässä kunnossa koska lenkkeilen ja patikoi paljon. Naiset ei tykkää minusta he ovat minulle ilkeitä, olivat jo skolessa. Mun siskoni myös inhoaa minua, koska olen ruma. Naiset tykkaa vain isomuna narsisti linnakundi murhamiehistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suhteista alkoi ennen , että pummattiin tupakkaa. Nyt vain tupakoitsijoilla. Tarvii keksiä mitä nykyisin voisi pummata,
Niin varmaan sinut wt-piireissäsi.
Tuo oli oikeasti hyvä keino aloittaa juttelu menneillä vuosikymmenillä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten gamer- ja läskifobia ovat perimmäiset syyt sille miksi miehet eivät naisille kelpaa. Sen lisäksi vaaditaan ihan liikaa, miehellä pitää mm. olla kavereita, auto, työpaikka ja oman kodin ulkopuolella tapahtuvia harrastuksia.
Eipä nuo kovin kummoisia vaatimuksia ole, ihan tavallisia.
Eivät olekaan edellyttäen, että tällaisia vaatimuksia esittävällä naisella on samoin kavereita, auto, työpaikka ja harrastuksia.
Jokseenkin jokaisella normaalilla ihmisellä on nuo...