Lue keskustelun säännöt.
Loukkasiko Halosen nimityspäätös mielestäsi demokratiaa?
Kommentit (3)
presidentti hoiti tehtäväänsä johon hänet on demokraattisesti valittu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tietysti tässä tuli selväksi ongelma perustuslaissa, joka sinänsä voi kyllä uhata demokratiaa, mutta eiköhän tuo pian korjata ja presidentiltä viedä nuo nimitysoikeudet.
josta oli aikoinaan päätetty demokraattisilla vaaleilla valitussa eduskunnassa.