Ovatko naiset inhottavampia kuin miehet?
Minulla on sellainen fiilis, että iso osa naisista on aikamoisia käärmeitä. Tosi vaikea kuvitella, että miesporukoissa olisi samanlaista seläntakanapuhumista kuin naislaumoissa. Teinitytötkin ovat paljon v-mäisempiä kuin pojat. Mitä ootte muut mieltä asiasta?
Kommentit (9)
ehkä HEILLEKIn on oltu inhottavia ja antavat potut pottuina
Miehet ehkä voivat olla raaempia kuin naiset tmv. mutta kyllä täälläkin välillä oikein tirisee sellainen halu haukkua muita. Ihmiset tulevat ihan omia "ystäviään" tänne haukkumaan ja sitten naamakkain ollaan niin kaveria.
AP
ja samaa paskaa sielläkin...
itse en ymmärrä miksi naiset parjaa naisia.
Nuoruudessa mua ainakin ärsytti tutuissa nuorissa miehissä liika kriittisyys tyttöjä kohtaan, ne kitisivät kun tytöt eivät lähteneet ravintolassa tanssimaan vaikka hakivat lähinnä "missejä". Tavalliset tytöt ihmettelivät kun ei poikia kiinnosta.
Miehet tulevat lähes poikkeuksetta toimeen keskenään. Naiset taas...
Ja sitä selkäänpuukottamisen ja selän takana paskanpuhumisen määrää ei pysty edes mittaamaan.
koskaan juorua samalla tavalla kuin naiset. Toisten asioista voidaan toki joskus puhua, mutta ei sillä tavalla jauhamalla ja ilkeämielisesti.
Mun kaveripiirissä naiset on mukavia ja lojaaleja, eikä mitään käärmeitä. Pissapäitä löytyy molemmista sukupuolista melko tasaisesti, se vaan ehkä ilmenee vähän eri lailla. Se on sitä paitsi kukkua, ettei miehet juorua. Kyllä ne juoruaa ja osaa tarvittaessa puukottaa selkäänkin.
Olen ollut miesvaltaisella alalla (siis firman ainoa nainen) nyt kolmen vuoden ajan. Aluksi olivat kyllä vieraskoreaa, mutta kyllä vuosien myötä on totuus tullut selville. Miehillä on ihan samanlaista käärmeilyä kuin naisillakin.
Mutta voi luoja, kun joskus vahingossa saa sivusta seurata esim. miesten saunailtaa. Joka ikinen paikalta puuttuva tuttu parjataan, eikä mitenkään hellin sanankääntein. Eikä varsinkaan omia vaimoja/tyttöystäviä säästellä, kun kunnolla vauhtiin päästään.
...