Lue keskustelun säännöt.
unohdin liottaa liivatelehdet, pistin suoraan
02.10.2010 |
kiehuvaan veteen, vain osasta tuli juoksevaa ja lisäsin sen sit juustokakkuun eli 1/3 osa tarvittavasta määrästä meni kakun sekaan mutta siis liottamatta! menikö nyt pilalle?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos siellä on vaan 1/3 osa vaadittavasta määrästä. Ei se liottaminen ole välttämätöntä.
Mä aina liotan, sitten kaadan kuuman veden ja neste menee siivilän läpi massaan. Näin ei taatusti tule klönttejä valmiiseen tarjottavaan.