Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sikainfluenssaan varautuminen maksoi Suomelle 100 miljoonaa euroa
04.08.2010 |
Onneksi noille rahoille ei olisi ollut muutakaan käyttöä. Lääketeollisuus kääri itselleen mukavat rahat epidemiasta.
Kommentit (4)
se on helppo olla jälkiviisas! Entä jos Suomi olisi jäänyt "seuraamaan tilannetta" ja taudin kuoleisuus olisi ollut 10% luokkaa, mikäs haloo siitä sitten olisi tullut?!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siksi perheestämme ei ketään rokotettu. ap
Siksi perheestämme ei ketään rokotettu. ap
Alue: Aihe vapaa
kyllä nettosi, mutta minkäs teet/teit.