Lue keskustelun säännöt.
Kun näet viestin otsikon,
30.04.2010 |
ajatteletko koskaan että: "voi juma, nyt se kirjoittaa musta..."
esim. viime vapun tarjoilusta
ei, minä en sittenkään tarjonut sitä täytekakkua ;)
Kommentit (3)
välillä olen harmitellut, että miksei otsikosta käy ilmi mitä aihetta juttua käsittelee
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toistaiseksi en ole itseäni mistään jutusta kyllä tunnistanut ...
Korkeintaan saatan ajatella hieman epäselvästä otsikosta että "viitsinkö klikata tuota, kun sitten se voi taas olla joku tyhmä pillujuttu".