uimahallipulma
Poikani on 6-vuotias, hän ei haluaisi tulla enää naisten puolelle ja yksinään ei voi mennä taitojensa vuoksi miesten puolelle. Motorisesti kömpelö, ei osaa lukea ja en todellakaan voi päästää pientä poikaa yksinään "äijien" keskelle. Ystävät on lähinnä naispuolisia ja tuttavien lapsetkin on tyttöjä. Poika taitaa jäädä uimataidottomaksi, kun äitinä en keksi ratkaisua... Ideoita, please!
Kommentit (15)
uimakoulussa opettaja vie pukuhuoneeseen ja auttaa tarvittaessa.
onko sun keverilla mies? jos joku olis kiva ja lähtis hallille myös mukaan?
Kesällä onneksi pääsee taas uimarannoille harjotteleen. Ja minullakaan isä ei vie, ei pidä vedstä, pieni vika muutoin täydellisellä miehellä ja isällä :)
Potentiaalisia opiskelijapoikia löytyy varmasti opettaja-, sosionomi-, nuorisotyönopiskelijoista eli laita ilmoitusta kasvatustieteellisen tiedekunnan ja sosiaalialan oppilaitosten seinälle. Lisäksi kannattaa maksaa riittävän hyvin, mutta miksipä et maksaisi?
Ei kukaan ainakaan päin naamaa paheksunut.
ei siellä isän tarvii uida. ottaa kiinnni ettei toinen mene veden alle ja välilä vetää perässä.
Eihän isän siellä tarvitse uida, jos sinä odottelet altaassa poikaa. Isä sitten saunottaa ja pukee taas lähtiessä. Jos siis uiminen on teille tärkeää.
Ja itse kyllä voisin viedä tuonikäisen hyvin naisten puolelle. Reippain mielin vaan!
...itselläni pojat 7 ja 5 vuotiaat.. käyvät vielä kanssani uimahllissa naisten puolella, silloin kun ei ole isä mukana. He ovat vielä 6-vuotiaanakin lapsia, sinun omasta asenteesta riippuu miten asia käsitellään. eikö hän käy kotonakaan kanssasi saunassa? Anna hänen olla lapsi, ja sinä päätät että hän voi kulkea vielä naisten puolella, vai päättääkö teillä lapsi!! Tavallisesti me vanhemmat teemme vain asiasta liian ison numeron, ei lapsi ajattele sitä sen kummemmin kun sanot hänelle että tilanne on tämä ja niin kauan kuin hän itse ei selviydy omissa toimissaan pukeutumisessa ja peseytymisessä niin hän kulkee naisten puolella kanssasi.
"olisit tehnyt tyttöjä"
En ole ap, mutta voisiko tämän kommentoija kertoa vähän tarkemmin, miten olisi pitänyt toimia?
Musta se oli hyvä idea, että menisitte esim tuttavaperheen (jossa isä mukana) kanssa uimahalliin. Tai sitten isä voisi mennä pojan kanssa vaan sinne saunomaan, ja sitten katsoa, että äiti löytyy allasosastolta.
Eikö teidän 7- vuotiaat jo pärjää itsenäisesti miesten puolella. Kuinka vanhoiksi meinaatte niitä oikeen naisten puolelle raahata?
Mun mielestä alle kouluikäinen poika voi mennä äidin mukana naisten puolelle. Lapsihan tottelee, kun vaihtoehtoa ei ole. Kouluiässä ihan eri asia - en haluaisi, että poika joutuu tilanteeseen, jossa luokkatoveri-tytöt voivat arvostella pippeliä, pikkutytöissä kun sukupuolisia tuntomerkkejä ei vielä ole näkyvissä.
Asia ei ole ap:n päätettävissä. Kouluikäiset lapset menevät pukuhuoneisiin oman sukupuolensa mukaan - jos eivät pärjää, vaihtakaa harrastusta. Tytöillä on oikeus käydä naisten puolella ilman tuijottavia poikia.
sinä päätät että hän voi kulkea vielä naisten puolella, vai päättääkö teillä lapsi!!
joka voisi mennä pojan kanssa miesten puolelle. Meidän eskarilainen käy isoveljen ja minun kanssa uimassa, joten ei ole tuota ongelmaa. Jos ollaan ilman isoveljeä, pärjää poika jo yksin miesten puolella, mutta pelkää, että ei saa kaappia auki itse, joten antaa vaatteet minulle (odotan pukkarin ulkopuolella sen aikaa) ja menee sitten sinne äijien puolelle pyyhkeen kanssa suihkuun.
joka opastaa pukuhuoneen puolella.
Uimakouluun kesällä.