Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uimahallipulma

Vierailija
10.05.2010 |

Poikani on 6-vuotias, hän ei haluaisi tulla enää naisten puolelle ja yksinään ei voi mennä taitojensa vuoksi miesten puolelle. Motorisesti kömpelö, ei osaa lukea ja en todellakaan voi päästää pientä poikaa yksinään "äijien" keskelle. Ystävät on lähinnä naispuolisia ja tuttavien lapsetkin on tyttöjä. Poika taitaa jäädä uimataidottomaksi, kun äitinä en keksi ratkaisua... Ideoita, please!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimakouluun kesällä.

Vierailija
2/15 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimakoulussa opettaja vie pukuhuoneeseen ja auttaa tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sun keverilla mies? jos joku olis kiva ja lähtis hallille myös mukaan?

Vierailija
4/15 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä onneksi pääsee taas uimarannoille harjotteleen. Ja minullakaan isä ei vie, ei pidä vedstä, pieni vika muutoin täydellisellä miehellä ja isällä :)

Vierailija
5/15 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potentiaalisia opiskelijapoikia löytyy varmasti opettaja-, sosionomi-, nuorisotyönopiskelijoista eli laita ilmoitusta kasvatustieteellisen tiedekunnan ja sosiaalialan oppilaitosten seinälle. Lisäksi kannattaa maksaa riittävän hyvin, mutta miksipä et maksaisi?

Vierailija
6/15 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ainakaan päin naamaa paheksunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siellä isän tarvii uida. ottaa kiinnni ettei toinen mene veden alle ja välilä vetää perässä.

Vierailija
8/15 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän isän siellä tarvitse uida, jos sinä odottelet altaassa poikaa. Isä sitten saunottaa ja pukee taas lähtiessä. Jos siis uiminen on teille tärkeää.



Ja itse kyllä voisin viedä tuonikäisen hyvin naisten puolelle. Reippain mielin vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itselläni pojat 7 ja 5 vuotiaat.. käyvät vielä kanssani uimahllissa naisten puolella, silloin kun ei ole isä mukana. He ovat vielä 6-vuotiaanakin lapsia, sinun omasta asenteesta riippuu miten asia käsitellään. eikö hän käy kotonakaan kanssasi saunassa? Anna hänen olla lapsi, ja sinä päätät että hän voi kulkea vielä naisten puolella, vai päättääkö teillä lapsi!! Tavallisesti me vanhemmat teemme vain asiasta liian ison numeron, ei lapsi ajattele sitä sen kummemmin kun sanot hänelle että tilanne on tämä ja niin kauan kuin hän itse ei selviydy omissa toimissaan pukeutumisessa ja peseytymisessä niin hän kulkee naisten puolella kanssasi.

Vierailija
10/15 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olisit tehnyt tyttöjä"



En ole ap, mutta voisiko tämän kommentoija kertoa vähän tarkemmin, miten olisi pitänyt toimia?



Musta se oli hyvä idea, että menisitte esim tuttavaperheen (jossa isä mukana) kanssa uimahalliin. Tai sitten isä voisi mennä pojan kanssa vaan sinne saunomaan, ja sitten katsoa, että äiti löytyy allasosastolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän 7- vuotiaat jo pärjää itsenäisesti miesten puolella. Kuinka vanhoiksi meinaatte niitä oikeen naisten puolelle raahata?

Vierailija
12/15 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä alle kouluikäinen poika voi mennä äidin mukana naisten puolelle. Lapsihan tottelee, kun vaihtoehtoa ei ole. Kouluiässä ihan eri asia - en haluaisi, että poika joutuu tilanteeseen, jossa luokkatoveri-tytöt voivat arvostella pippeliä, pikkutytöissä kun sukupuolisia tuntomerkkejä ei vielä ole näkyvissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei ole ap:n päätettävissä. Kouluikäiset lapset menevät pukuhuoneisiin oman sukupuolensa mukaan - jos eivät pärjää, vaihtakaa harrastusta. Tytöillä on oikeus käydä naisten puolella ilman tuijottavia poikia.

sinä päätät että hän voi kulkea vielä naisten puolella, vai päättääkö teillä lapsi!!

Vierailija
14/15 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka voisi mennä pojan kanssa miesten puolelle. Meidän eskarilainen käy isoveljen ja minun kanssa uimassa, joten ei ole tuota ongelmaa. Jos ollaan ilman isoveljeä, pärjää poika jo yksin miesten puolella, mutta pelkää, että ei saa kaappia auki itse, joten antaa vaatteet minulle (odotan pukkarin ulkopuolella sen aikaa) ja menee sitten sinne äijien puolelle pyyhkeen kanssa suihkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka opastaa pukuhuoneen puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan