Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertyykö vanhempainlomalla vuosilomaa?

Vierailija
20.05.2010 |

Kun äitiyslomalla kertyy ja hoitovapaalla ei.

Mitenkäs siinä välissä?

Onko jollain absoluuttinen totuus, kun siitäkin on kuultu toista ja toista juttua...?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertyy, sitten ei enää.

Vierailija
2/2 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei hoitovapaalla kertyisi vuosilomaa. OSITTAISELLA HOITOVAPAALLA vuosiloma kertyy. Sen sijaan, jos ei ole lainkaan töissä hoitovapaan aikana, vuosilomaa ei kerry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä