Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko kauniimpi nyt vai 10 vuotta sitten?

Vierailija
16.05.2010 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tajunnut leikkuuttaa pitkä lirutukkani, osaan meikata nätisti, pukeutua huomattavasti paremmin ja olen ehdottomasti paremmassa kunnossa, vaikka painankin yli 10 kiloa enemmän.



t.28vee

Vierailija
2/12 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silloin en pitänyt itseäni kauniina vaikka ihan nätti olinkin.

Vierailija
4/12 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin iho, kroppa ja pukeutuminen on paremmassa kunnossa. Osaan myös korostaa niitä parhaita puolia ja peittää huonoja, toisin kuin silloin. Toki ikä näkyy jo.

Vierailija
5/12 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuulemma 10 kertaa kauniimpi kuin nyt. Olen miehen mielestä norsunnäköinen.

Vierailija
6/12 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 25v, sporttinen ja kiloja 8 vähemmän kuin nyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt seesteinen, aikuinen nainen joka näkyy myös naamasta

Vierailija
8/12 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsevarmempi, pidän itsestäni huolta ja osaan pukeutua.

10 v. sitten olin epävarma 22-vuotias joka oli mieluummin piilossa katseilta kuin niiden kohteena. Lisäksi erittäin alistavassa suhteessa joka söi entisestään huonoa itseluottamusta.

Nykyään osaan arvostaa itseäni, tiedän olevani joidenkin muidenkin kuin vain itseni mielestäni kaunis. Tosin ei muiden mielipiteillä enää nykyään ole väliä kun olen sinut itseni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten olin läski vitosluokkalainen.

Vierailija
10/12 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v vanhaa passia kun vertaa, ainakin olen tehnyt jonkun hirveän rikoksen kun etsintäkuulutetulta tappajalta näytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 11v ja tosi kaunis pikkutyttö :)

Vierailija
12/12 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, etten tajunnut silloin olevani tosi nätti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan