Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huutaa minulle julkisilla paikoilla

Vierailija
09.07.2022 |

Eilenkin kaupassa hän kysyi onkohan tässä tuotteessa laktoosia. Sanoin on. Mies kysyi, mistä tiedät.
Ehdin sanoa, että tuossa lukee ja hän huusi raivoten hemmetin kovaan ääneen, että taas aletaan se hemmetin vittuilu, että sitä ollaan taas pahalla päällä.
Nuo hetket viiltää joka kerta ihan rinnasta sananmukaisesti. Ja kun ole edes pahalla päällä, niin tuntuu sietämättömältä.
Kellään kokemusta?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi se on kuitenkin jännä ja sen siivellä on kiva eläää

Vierailija
2/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se niin loppuu raivoaminen. Ei tuo ole normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se niin loppuu raivoaminen. Ei tuo ole normaalia.

Komppaan, pahenee.

Yrittää tehdä tikusta asiaa että saa jättää/sinä jätät.

Pakkaa kamat!

Vierailija
4/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies teki samaa pitkän ajan. Sitten kerran purskahdin itkuun keskella kaupunkia sen takia ja mies meni hämilleen. Sitten puhuttiin asia läpi kotona, kerroin mieltä musta tuntui, Sen jälkeen ei oo huutanut.

Vierailija
5/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän se kuuluukin ja pitääkin; keskikaupungin korttelissa on hyvä ottaa esiin mm. se ettei hissien väliin taaskaan saanut.. ja sitten se että vikisee jatkuvasti sen (perässä juoksuttavan) exän nimeä.

Vierailija
6/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla mies teki samaa pitkän ajan. Sitten kerran purskahdin itkuun keskella kaupunkia sen takia ja mies meni hämilleen. Sitten puhuttiin asia läpi kotona, kerroin mieltä musta tuntui, Sen jälkeen ei oo huutanut.

Mä olen itkenyt, huusi vain lisää ja lisää. Kamala tilanne, anoin armoa lopeta, ihmiset tuijottivat minua.

Vierailija
7/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja, "elämää ei sen enempää" kuten joku sjungaa.

Vierailija
8/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sairas. Normaali ihminen ei käyttäydy noin. Älä jää tuollaiseen suhteeseen, lähde kun vielä voit.

Vierailija
9/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies huusi täysiä kotona, että saatana jos hän ei saa yli pariin päivään seksiä, hänellä on oikeus mennä vieraisiin. Aivan puskista tuli raivoamaan kun tein ruokaa.

Lapsen 10 vuotiaat kaverit olivat vieressä pelaamassa peliä.

Vierailija
10/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on sairas. Normaali ihminen ei käyttäydy noin. Älä jää tuollaiseen suhteeseen, lähde kun vielä voit.

Kyllä ap on ihan yhtä sairas, kun kerran vapaaehtoisesti tuollaisen kanssa on. sivusta

Vierailija
11/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ, siis oikeasti MIKÄ on se syy, että naiset katselevat tuollalailla käyttäytyviä miehiä? Huudetaan ja solvataan julkisilla paikoilla tai mesotaan lasten ja niiden kavereiden edessä? Ja ihan turha vinkua, että ei ole helppoa erota, kyllä on. Se ei tässä maassa vaadi kuin sen, että lähtee.

Vierailija
13/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on valintoja. jos haluaa pummia miehen rahoja, niin joskus joutuu kuuntelemaan huutoa. parasta olisi tietenkin, jos oppisit olemaan maksajan haluamalla tavalla, niin ei tarvitsisi huutaa

Vierailija
14/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Suomalaiset vaan tuijottaa ja möllöttää kun miehet julkisesti sättii naistansa kiroillen ja karjuen,oisko soitto 112 mitään? You now??

Vierailija
15/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ja tämä on siis edelleen sun mies.....

Henkistä väkivaltaa, sanoisin jopa että narsistista sellaista mutta koska en tiedä miehestä ja suhteestanne enempää en tietenkään voi mitään varmaa sanoa.

Joka tapauksessa kertomasi kuuluu narsistisen ihmisen kuvioon. Uskallanpa luvata että jos jäät, tulet romahtamaan. Ja luultavasti se on päämääräkin.

Mutta kuten sanoin mitään diagnoosia en tietenkään voi hänelle sanella pelkän aloituksen perusteella, narsistisia piirteitä tuossa kuitenkin on vahvasti.

Suosittelen tutustumaan tähän www.youtube.com/c/NarsistivsMinä/about

Ehkä löydät jotain tuttua. 

Vierailija
16/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies huusi täysiä kotona, että saatana jos hän ei saa yli pariin päivään seksiä, hänellä on oikeus mennä vieraisiin. Aivan puskista tuli raivoamaan kun tein ruokaa.

Lapsen 10 vuotiaat kaverit olivat vieressä pelaamassa peliä.

Jos tämä on totta, niin jätä tuo tyyppi.

Tämmöinen käytös, huutaminen ja muu sikailu, tuppaa vaan ikääntyessä lisääntymään ja pahenemaan.

Aivan hirveitä ukkoja, joita saa hävetä ja pelätä.

Vierailija
17/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

elämä on valintoja. jos haluaa pummia miehen rahoja, niin joskus joutuu kuuntelemaan huutoa. parasta olisi tietenkin, jos oppisit olemaan maksajan haluamalla tavalla, niin ei tarvitsisi huutaa

Monesti se huutaja on samalla myös se lokki eikä toisin päin.

Vierailija
18/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ, siis oikeasti MIKÄ on se syy, että naiset katselevat tuollalailla käyttäytyviä miehiä? Huudetaan ja solvataan julkisilla paikoilla tai mesotaan lasten ja niiden kavereiden edessä? Ja ihan turha vinkua, että ei ole helppoa erota, kyllä on. Se ei tässä maassa vaadi kuin sen, että lähtee.

Se, kun mies sanoo että minä sanon ilkeästi, minä olen pahalla päällä, vittuilin ym. Vaikka en sitä tee, en edes uskaltaisi tuon kanssa.

Tuo että kääntää kaiken toisen syyksi saa mielen lähes hajoamaan. Niin tehokasta se on.

Vierailija
19/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

....ja tämä on siis edelleen sun mies.....

Henkistä väkivaltaa, sanoisin jopa että narsistista sellaista mutta koska en tiedä miehestä ja suhteestanne enempää en tietenkään voi mitään varmaa sanoa.

Joka tapauksessa kertomasi kuuluu narsistisen ihmisen kuvioon. Uskallanpa luvata että jos jäät, tulet romahtamaan. Ja luultavasti se on päämääräkin.

Mutta kuten sanoin mitään diagnoosia en tietenkään voi hänelle sanella pelkän aloituksen perusteella, narsistisia piirteitä tuossa kuitenkin on vahvasti.

Suosittelen tutustumaan tähän www.youtube.com/c/NarsistivsMinä/about

Ehkä löydät jotain tuttua. 

....ja tietenkään ei toimi. No, kokeillaan uudelleen https://www.youtube.com/c/NarsistivsMin%C3%A4

Vierailija
20/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempaa kirjoittajaa kompaten suosittelen lukemaan ketjun Narsistin keskustelutyyli sekä ilmaisen nettikirjan Why does he do that

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä