Nainen hankkiutui tahallaan raskaaksi...
Valehteli käytävänsä pillereitä. Myönsi suoraan, ettei käyttänytkään ja päätti pitää lapsen. Nyt tuli kutsu isyystestiin. Kai se on mentävä.
Kommentit (67)
Pillereiden piti ehkäistä 99% varmuudella? Jos toinen kerran sanoo käyttävänsä, niin eipä tullut mieleen käyttää muuta.
ap
on se 1% mahdollisuus tulla raskaaksi. Jos on satavarma ettei halua lasta, housut pysyy jalassa...
Pillereiden piti ehkäistä 99% varmuudella? Jos toinen kerran sanoo käyttävänsä, niin eipä tullut mieleen käyttää muuta.
ap
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja vielä kukkarokin. Otapa jatkossa ohjenuoraksi: jos en halua lapsia tämän ihmisen kanssa, huolehdin ehkäisystä itse.
et vapaaehtoisesti mene isyystestiin, sut voidaan siihen pakottaa.. Ja mikä siinä nyt on niin pahaa et joudut tunnustamaan isyyden?
Ap:lle kallis oppitunti, ettei naisiin voi luottaa.
Mutta kyllä raskaaksi voi tulla jopa tuplaehkäisystä huolimatta, eli siinä mielessä kannattaa pitää housut jalassa. Multa vain ei heru tippaakaan ymmärrystä tuollaisille paskiaisille, niinkuin nainen tässä jutussa.
että 99% tarkoittaa sitä, että silti yksi sadasta naisesta tulee raskaaksi vaikka käyttäisikin pillereitä, ja jos panemiasi naisia olisi vaikka sata, niin tämän todennäköisyyslaskennan perusteella oli ihan järkeenkäypää, että joku tulisi kuitenkin sinun takiasi raskaaksi, jos et itse kerran kondomia käytä.
En toki hyväksy naisenkaan ratkaisua, enkä tuolle naiselle (olettaen siis että sinulle merkityksetön) en mitään elatusapuja myöntäisi ikimaailmassa.
että siihen 1% on laskettu myös nämä huijaustapaukset, eli nainen on vain sanonut pillerien pettäneen. Käytännössä niiden ehkäisyteho on 100% oikein käytettyinä.
että 99% tarkoittaa sitä, että silti yksi sadasta naisesta tulee raskaaksi vaikka käyttäisikin pillereitä, ja jos panemiasi naisia olisi vaikka sata, niin tämän todennäköisyyslaskennan perusteella oli ihan järkeenkäypää, että joku tulisi kuitenkin sinun takiasi raskaaksi, jos et itse kerran kondomia käytä.
En toki hyväksy naisenkaan ratkaisua, enkä tuolle naiselle (olettaen siis että sinulle merkityksetön) en mitään elatusapuja myöntäisi ikimaailmassa.
alhaista toimintaa tolta naiselta. Ja nyt siitä tulee äiti. Sääliksi käy lasta!
Mun mielestä toiseen pitää pystyä luottamaan sen verran, että jos sanoo syövänsä niitä pillereitä, niin kans syö sitten.
Luottamus on yks parisuhteen pilareista.
kyllä lasten hankinnan pitäisi olla yhteinen päätös eli todella kurjasti tehty naiselta. Isän asema on tuollaisessa tilanteessa niin paljon huonompi...nainenhan voi vaatia testin ja laittaa isän vaan maksajan asemaan seuraavaksi 28 vuodeksi ja siitä huolimatta isälle ei välttämättä mahdollista olla lapsen lähihuoltaja tai edes tavata lastaan kovin usein.
vaikka miten syöt ajallaan ja oikein pillerit. Sitähän on tutkittu et kaikilla naisilla pillerit ei tehoa niin hyvin kuin toisilla.
yksi sadasta naisesta tulee raskaaksi jollain aikavälillä, ei tietenkään kerrasta.
Väestöliittohan suosittaa että jos nainen sanoo että syö pillereitä, niin miehen pitää aina käyttää myös kortsua, niinkö?
Usein lisäksi nainen joka sanoo syövänsä pillereitä muttei syökään, ei erityisemmin varmaan oleta että mies on mukana vielä lapsen saannin jälkeenkin.
Jos nainen sanoo syövänsä pillereitä - mies uskoo.
Jos mies sanoo syövänsä pillereitä - nainen ei usko.
Olisit voinut käyttää ehkäisyä naisen puheista huolimatta, vaikka niiden tautien takia. Oma vikasi.