Nainen hankkiutui tahallaan raskaaksi...
Valehteli käytävänsä pillereitä. Myönsi suoraan, ettei käyttänytkään ja päätti pitää lapsen. Nyt tuli kutsu isyystestiin. Kai se on mentävä.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko lehmä saavansa pitää lapsen ja rahat ,eikä suostu mihinkään . Abortti olisi ratkasu kun on valehdellut ehkäsystä. Yrittää saada maksajan ,ja pilata isän opiskelut ja elämän. Ei suostu aborttiin,koska loppuelämä lapsenteolla turvattu. Tupakkia vetää ku sika ja kiristää isää. Hirviö. 458
Millä tavalla naisen loppuelämä on turvattu lapsen tekemällä?
Naisen teko varsin vastuuton, mutta myös mies voi huolehtia ehkäisystä.
Jälkeenpäin se kyllä on vähän voi voi homma.
Tympeä homma. Tiedän tapauksen, jossa nainen hankkiutui raskaaksi kertomatta siitä miehelle, mutta ei vaatinut elatusmaksuja. Varmaan juuri sen takia, kun siitä ei ollut yhdessä sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti miehet. Yhden yön ja muissa lyhyissä suhteissa käyttäkää itse ehdottomasti kumia. Vaikka nainen miten sanoo syövänsä e pillereitä!
Kuinka moni nainen luottaisi, että Pertti on muistanut ottaa jokaisen pillerin ajallaan, eikä ehkäisyteho ole huonontunut missään vaiheessa esim. vatsataudin yhteydessä, joka voi tulla myös yhdynnän jälkeisinä päivinä. Siittiöt elävät naisen elimistössä muutaman päivän.
Suojaseksi tuntematon sana ?
Me, kun miesystäväni kanssa ns vakiinnuttiin, mentiin kummatkin ottamaan peruskokeet, ennen kuin otettiin kumi pois.
Oon käsittänyt tämä on normaalia
Nainen tahallaan raskaana. Epäilen, että jollain miehellä on osuutta asiaan!?