Nainen hankkiutui tahallaan raskaaksi...
Valehteli käytävänsä pillereitä. Myönsi suoraan, ettei käyttänytkään ja päätti pitää lapsen. Nyt tuli kutsu isyystestiin. Kai se on mentävä.
Kommentit (67)
Arpaonni suosi tuntemaani miestä ja siitä lähtien on lastansa tavannut säännöllisesti lapsen äidin kiusaamisista ja pompottamisista huolimatta.Rankkaa on ollut ja on edelleen, onneksi tuttavani löysi rinnalleen naisen, joka hyväksyi tämän valehtelusta alkunsa saaneen lapsen ja on ollut edesauttamassa sitä, että isä jaksaa "taistella" lapsensa oikeudesta tavata isäänsä.
Kehotan tekemään kaikista asioista paperit ja vaatimaan tapaamissopimusta välittömästi isyyden vahvistamisen jälkeen. Ensialkuun tapaamiset tullevat tapahtumaan lapsen äidin luona, mikäli nainen sitä vaatii. Mutta vaadi siitäkin tehtäväksi sopimus, jotta nainen ei voi sinua pompottaa tyyliin tapaaminen sopii-ei sovikaan-sopii sittenkin.
Elatusmaksu lankeaa myös osaksesi ja se tuntuu kaikkein turhimmalta jos selvästi huomaa, että rahat eivät mene lapsen tarpeisiin vaan naisen omiin juttuihin : lapsi kulkee liian pienissä vaatteissa ja kaikkiin vähänkin suurempiin ostoksiin kinutaan lisää rahaa.
Ehdotan myös, että suosittelet, että nainen hankkii lapselle lapsivakuutuksen jo ennen lapsen syntymää, jotta vältyt tulevien sairastamismaksuilta. Suosittelen, että suostut maksamaan kyseisen vakuutuksen vuosimaksun, mikäli lapsi siis on sinun. Tällöin voit olla varma siitä, että rahasi menevät oikeasti lapseen: lapsen vakuutukseen eikä elatusmaksuissa tarvitse huomioida lapsen sairastamisia yms.
Voimia! Muista olla hyvä isä lapsellesi. Vaikka hammasta purren, mutta silti.
Siitä ei kannata luopua, koska silloin menetät kaikki oikeudet, vaikka velvollisuudet jäävät.
pitäisikö sinusta esim. 10 v avoliitossa olleen pariskunnan miehen saada peräytyä yhteisesti suunnitellun lapsen isyydesta/elatuksesta esim. jos raskausaikana iskee paniikki päälle?
Onhan niitä lapsia saanut alkunsa, vaikka pari on avoliitossa ja niinkin, että vasta seurustellaan. Pitäisikö siinäkin tapaukseesa miehellä olla valinnanvapaus elatuksesta?
Mutta, mikä estää menemästä naimisiin ja tekemästä lapset vasta sitten.
että jos on naimisissa, aviomies katsotaan automaattisesti lapsen isäksi vaikkei niin olisikaan..
että täällä itketään tasa-arvon perään ja tasa-arvo olisi sitten sitä, että mies voi halutessaan jättää isyyden tunnustamatta. Näissä keskusteluissa unohtuu säännöllisesti se tosiasia, että JOKAIKINEN on vastuussa omasta ehkäisystään. Kun mies työntää sen paljaan pippelinsä sinne naisen pimppiin, niin silloin hän ottaa riskin siitä, että nainen saattaa tulla raskaaksi. End of story. Ihan sama mitä se nainen kertoo, lupaa tai vakuuttaa. Mies tekee valinnan, käyttääkö kondomia vai ei. Ja kondomiki voi pettää, eli minusta jokaisen aikuisen tulisi ymmärtää, että yhdyntä ylipäätään voi johtaa raskauteen. Nainen myös huolehtii esim. siitä, että kondomi suojaa sukupuolitaudeilta. Siitä huolimatta mitä mies kertoo, lupaa tai vakuuttaa.
On hienoa uskoa moraaliin ja luottamukseen, mutta loppujen lopuksi asia on juuri näin raadollinen.
pitäisikö sinusta esim. 10 v avoliitossa olleen pariskunnan miehen saada peräytyä yhteisesti suunnitellun lapsen isyydesta/elatuksesta esim. jos raskausaikana iskee paniikki päälle?
Onhan niitä lapsia saanut alkunsa, vaikka pari on avoliitossa ja niinkin, että vasta seurustellaan. Pitäisikö siinäkin tapaukseesa miehellä olla valinnanvapaus elatuksesta?
siihen, että äiti hyväksyy hänet isäksi lapsen synnyttyä. Nainenhan voi kieltää lapsensa isyyden selvittämisen.
Jos haluaa varmistaa selustansa, niin sitten kannattaa varmaan käydä vihillä ennen raskautta.Onko joku erityinen syy olla menemättä naimisiin, jos on kymmenen vuotta ollut yhdessä? Kysyn ihan vaan siksi, kun en oikeasti tiedä.
Mutta, mikä estää menemästä naimisiin ja tekemästä lapset vasta sitten.
pitäisikö sinusta esim. 10 v avoliitossa olleen pariskunnan miehen saada peräytyä yhteisesti suunnitellun lapsen isyydesta/elatuksesta esim. jos raskausaikana iskee paniikki päälle?
Onhan niitä lapsia saanut alkunsa, vaikka pari on avoliitossa ja niinkin, että vasta seurustellaan. Pitäisikö siinäkin tapaukseesa miehellä olla valinnanvapaus elatuksesta?
Täytyyhän sen miehenkin luottaa siihen, että äiti hyväksyy hänet isäksi lapsen synnyttyä. Nainenhan voi kieltää lapsensa isyyden selvittämisen.
Jos haluaa varmistaa selustansa, niin sitten kannattaa varmaan käydä vihillä ennen raskautta.Onko joku erityinen syy olla menemättä naimisiin, jos on kymmenen vuotta ollut yhdessä? Kysyn ihan vaan siksi, kun en oikeasti tiedä.
Miten naisella voi olla oikeus yksipuolisesti kieltää isyyden selvittäminen, mutta miehen pitää siihen suostua oikein viranomaisen toimesta? Mitä vitun tasa-arvoa tämä on?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2010 klo 10:13"]
Ap:lle kallis oppitunti, ettei naisiin voi luottaa.
Mutta kyllä raskaaksi voi tulla jopa tuplaehkäisystä huolimatta, eli siinä mielessä kannattaa pitää housut jalassa. Multa vain ei heru tippaakaan ymmärrystä tuollaisille paskiaisille, niinkuin nainen tässä jutussa.
[/quote]ja ihansamat sanat takaisin teille miehille!! Siksipa loysin rakkauden valtameren takaa!!!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2010 klo 10:13"]
Ap:lle kallis oppitunti, ettei naisiin voi luottaa.
Mutta kyllä raskaaksi voi tulla jopa tuplaehkäisystä huolimatta, eli siinä mielessä kannattaa pitää housut jalassa. Multa vain ei heru tippaakaan ymmärrystä tuollaisille paskiaisille, niinkuin nainen tässä jutussa.
[/quote] joo. Väärin toimi se nainen. Epäreilusti. mutta ei se ole ainoa nainen. Toinen olisi käyttänyt, jos olisi kertonut niin. Ja toinen olisi sanonut, etteikäytä vaan haluaa lapsen tämän miehen kanssa. Ja jos mies ei oikeasti halua lasta, niin kondomi suojaa myös taudeilta. Toki aina, kun on yhdyntä niin voi tulla raskaaksi.
anyway luottamusta ei herätä se, että sanoo toista ja tekee toista. On kuitenkin kyse isosta asiasta. Uudesta elämästä.
Olen aina sanonut että se käyttää ehkäisyä joka ei halua lasta.
t. mies
Luuleeko lehmä saavansa pitää lapsen ja rahat ,eikä suostu mihinkään . Abortti olisi ratkasu kun on valehdellut ehkäsystä. Yrittää saada maksajan ,ja pilata isän opiskelut ja elämän. Ei suostu aborttiin,koska loppuelämä lapsenteolla turvattu. Tupakkia vetää ku sika ja kiristää isää. Hirviö. 458
Vierailija kirjoitti:
Pillereiden piti ehkäistä 99% varmuudella? Jos toinen kerran sanoo käyttävänsä, niin eipä tullut mieleen käyttää muuta.
ap
Ethän sä ap sekobolla oo pimpan päälle päässyt koskaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko lehmä saavansa pitää lapsen ja rahat ,eikä suostu mihinkään . Abortti olisi ratkasu kun on valehdellut ehkäsystä. Yrittää saada maksajan ,ja pilata isän opiskelut ja elämän. Ei suostu aborttiin,koska loppuelämä lapsenteolla turvattu. Tupakkia vetää ku sika ja kiristää isää. Hirviö. 458
Mitä sä oikein möliset? Jäikö aamulääkkeet ottamatta?
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko lehmä saavansa pitää lapsen ja rahat ,eikä suostu mihinkään . Abortti olisi ratkasu kun on valehdellut ehkäsystä. Yrittää saada maksajan ,ja pilata isän opiskelut ja elämän. Ei suostu aborttiin,koska loppuelämä lapsenteolla turvattu. Tupakkia vetää ku sika ja kiristää isää. Hirviö. 458
Sairashan sinä olet. Aloituskin on vuodelta 2010
Vierailija kirjoitti:
et vapaaehtoisesti mene isyystestiin, sut voidaan siihen pakottaa.. Ja mikä siinä nyt on niin pahaa et joudut tunnustamaan isyyden?
Joutuu maksumieheksi! Nainen pitää lapsen eikä lasta saa tavata. Näitä on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et vapaaehtoisesti mene isyystestiin, sut voidaan siihen pakottaa.. Ja mikä siinä nyt on niin pahaa et joudut tunnustamaan isyyden?
Joutuu maksumieheksi! Nainen pitää lapsen eikä lasta saa tavata. Näitä on nähty.
Eiköhän tää asia ole selvinnyt jo AP:n ja lapsen äidin välillä, kun oletettavasti tuo lapsi on jo n. 15-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Pillereiden piti ehkäistä 99% varmuudella? Jos toinen kerran sanoo käyttävänsä, niin eipä tullut mieleen käyttää muuta.
ap
Miten suojauduit sp taudeilta.
Oikeasti miehet. Yhden yön ja muissa lyhyissä suhteissa käyttäkää itse ehdottomasti kumia. Vaikka nainen miten sanoo syövänsä e pillereitä!
Mutta, mikä estää menemästä naimisiin ja tekemästä lapset vasta sitten.