Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen hankkiutui tahallaan raskaaksi...

Vierailija
05.03.2010 |

Valehteli käytävänsä pillereitä. Myönsi suoraan, ettei käyttänytkään ja päätti pitää lapsen. Nyt tuli kutsu isyystestiin. Kai se on mentävä.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli suhde, tosin ei pitkä, muttei mikään yhden illan juttu. Luotin että hän käyttää pillereitä, kun niin sanoi. Aion mennä isyystestiin ja haluan myös olla lapsen kanssa tekemisissä, jos se minun on. Vaikeaa se tulee olemaan. Miten voin tavata vauvaa ilman että öiti on paikalla? En mitenkään. Pitää olla rautainen itsehillintä ja keskittyö lapseen. Ei ole helppoa, kun ei muutenkaan vauvoista mitään tiedä.

Vierailija
22/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran noista pillereista, etta niiden teho ilmoitetaan seuraavasti: jos varmuus on vaikka 99% niin se tarkoittaa sita, etta 1 nainen sadasta tulee raskaaksi yhden vuoden aikana, kun pillereita on kaytetty taysin oikein. eli siis tassa ei ole nuo ns. huijaustapaukset ja pillereiden unohtamiset tms. mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairashan tuollainen nainen on. Toivotaan, että lapsi päätyy isälle.

Vierailija
24/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vapaaehtoisesti mene isyystestiin, sut voidaan siihen pakottaa.. Ja mikä siinä nyt on niin pahaa et joudut tunnustamaan isyyden?

En ole ap enkä edes mies, mutta sellainen laki olisi saatava, että jos mies ei vapaaaehtoisesti tunnusta lasta, naisen pitäisi kantaa koko elatusvastuu.

Nostaisi ehkä vähän naistenkin kynnystä hankkiutua vasten toisen tahtoa raskaaksi.

Läheltä olen seurannut erästä tapausta, jossa mies luuli olevansa naisen ainoa kumppani ja olisi ollut valmis isäksi. Sitten ilmenikin, että isäehdokkaita oli kolme. No arpa osui tälle tuntemalleni miehelle, josta tuli hyvin katkera petetty mies, joka maksaa kiltisti elarit, mutta ei halua olla tekemisissä lapsen eikä tämän äidin kanssa.

Vierailija
25/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekään hyvä, jos vauva päätyy yksinäiselle miehelle, joka ei vauvoista mitään tajua?

Vierailija
26/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi rehellisellä isällä, joka varmasti oppii olemaan hyvä isä, kuin sairaalla ja valehtelevalla "äidillä".

sekään hyvä, jos vauva päätyy yksinäiselle miehelle, joka ei vauvoista mitään tajua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ymmärrä tuollaista itsekästä lapsen hankkimista ja miehen käyttämistä siitosorina tämän tietämättä vielä!



Siltikään tämä ei posita miehen omaa vastuuta ehkäisystä. Jokainen hoitaa ja kantaa vastuun ehkäisystä, myös mies.

Jos ei itse ehkäise, on valmistauduttava tulemaan isäksi. Elatusvelvollisuus ei poistu sillä,e ttei halunnutkaan isäksi. Elatusvalvollisuus on LAPSEN oikeus.



Toivottavasti saat suhteen lapsen äitiin sellaiseksi, että pystytte yhdessä hoitamaan lapsen tapaamisen yms asiat lapsen edun mukaisesti. Ymmärrän kyllä, jos ko. ihminen oksettaa sinua! Lapsi on kuitenkin viaton tähän soppaan :(

Vierailija
28/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pakoilla vastuuta (jos sellainen tulee). Miten itse toimisitte vastaavassa tilanteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset


En ole ap enkä edes mies, mutta sellainen laki olisi saatava, että jos mies ei vapaaaehtoisesti tunnusta lasta, naisen pitäisi kantaa koko elatusvastuu.

Nostaisi ehkä vähän naistenkin kynnystä hankkiutua vasten toisen tahtoa raskaaksi.





Mitä jos sinä ja miehesi tekistte laspe ja miehesi sitten peruisikin koko isyyden, kun ei hyvittaisikaan tai elämäntilanne muuttuisi (uusi vaimo) tms.?

Olisiko silloinkin ok, ettei lapsi saisi elatustaan isältään?



Kyllä se vaan niin on, että jos ei lasta itselleen halua, pitää housut jalassa, jollei osaa varmaa ehkäisyä käyttää.

Turhaan kiukuttelee tuntemasi mies! Oman lapsensa hylkääjä!

Vierailija
30/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pakoilla vastuuta (jos sellainen tulee). Miten itse toimisitte vastaavassa tilanteessa?

Silti, jos lapsi olisi minun, yrittäisin jättää tunteet taakseni ja edes yrittää asiallisia välejä lapsen äidin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset


En ole ap enkä edes mies, mutta sellainen laki olisi saatava, että jos mies ei vapaaaehtoisesti tunnusta lasta, naisen pitäisi kantaa koko elatusvastuu.

Nostaisi ehkä vähän naistenkin kynnystä hankkiutua vasten toisen tahtoa raskaaksi.

Mitä jos sinä ja miehesi tekistte laspe ja miehesi sitten peruisikin koko isyyden, kun ei hyvittaisikaan tai elämäntilanne muuttuisi (uusi vaimo) tms.?

Olisiko silloinkin ok, ettei lapsi saisi elatustaan isältään?

Kyllä se vaan niin on, että jos ei lasta itselleen halua, pitää housut jalassa, jollei osaa varmaa ehkäisyä käyttää.

Turhaan kiukuttelee tuntemasi mies! Oman lapsensa hylkääjä!

että normaali parisuhteessa mies haluaa lapsia ja tunnustaakin ne omakseen. Eihän tunnustusta voi myöhemmin perua. Ja avioliitossa syntyneet lapset on kuitenkin miehen lapsia, ainakin papereissa.

Vierailija
32/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuun (ja häpeän) yksin ja mies pääsi kuin koira veräjästä. Näin on yhä myös useissa kehitysmaissa, ei sivistysvaltioissa. Oikeastiko haluiaist palata ajassa kymmeniä-satoja vuosia taakse päin, jolloin vain miehellä oli oikeuksia. Lapsilla ja naisilla ei ollut mitään oikeuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuun (ja häpeän) yksin ja mies pääsi kuin koira veräjästä. Näin on yhä myös useissa kehitysmaissa, ei sivistysvaltioissa. Oikeastiko haluiaist palata ajassa kymmeniä-satoja vuosia taakse päin, jolloin vain miehellä oli oikeuksia. Lapsilla ja naisilla ei ollut mitään oikeuksia.

jos mennään naimisiin ja hankitaan lapsia, jolloin lapset on automaattisesti yhteisiä.

Jos haluaa hankkia avioliiton ulkopuolella lapsen, on otettava riski, ettei toinen haluakaan olla mukana loppuun asti. Menemällä naimisiin turvaat siis isän ja elatuksen lapsellesi.

Jos taas nainen ei halua vahingossakaan raskaaksi, hänelle voi antaa samat ohjeet kuin täällä on miehellekin annettu: housut pysyköön jalassa.

Raiskaukset on sitten juttu erikseen.

Vierailija
34/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osapuolen eli lapsen asiaa:) Jokaisella on oikeus isään, vaikka edes paperilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tältä mieheltä! Ekaks haluukin olla isä ja sit ei. Eihän se ole lapsen vika et syntyy tänne. Idioottimaista kostaa lapselle noin.

Vierailija
36/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vapaaehtoisesti mene isyystestiin, sut voidaan siihen pakottaa.. Ja mikä siinä nyt on niin pahaa et joudut tunnustamaan isyyden?

En ole ap enkä edes mies, mutta sellainen laki olisi saatava, että jos mies ei vapaaaehtoisesti tunnusta lasta, naisen pitäisi kantaa koko elatusvastuu.

Nostaisi ehkä vähän naistenkin kynnystä hankkiutua vasten toisen tahtoa raskaaksi.

Läheltä olen seurannut erästä tapausta, jossa mies luuli olevansa naisen ainoa kumppani ja olisi ollut valmis isäksi. Sitten ilmenikin, että isäehdokkaita oli kolme. No arpa osui tälle tuntemalleni miehelle, josta tuli hyvin katkera petetty mies, joka maksaa kiltisti elarit, mutta ei halua olla tekemisissä lapsen eikä tämän äidin kanssa.

Vierailija
37/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen käyttää ehkäisyä.



Onhan niitä lapsia saanut alkunsa, vaikka pari on avoliitossa ja niinkin, että vasta seurustellaan. Pitäisikö siinäkin tapaukseesa miehellä olla valinnanvapaus elatuksesta? Eli tahtooko vaiko eikö?



Kummalla sitten on se todistustaakka, että lapsenteko vaiheessa molemmat sitä vielä halusivat tai että raskaus ihan oikeasti oli vahinko?

Vierailija
38/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tältä mieheltä! Ekaks haluukin olla isä ja sit ei. Eihän se ole lapsen vika et syntyy tänne. Idioottimaista kostaa lapselle noin.

Äidillä on ollut uusi mies jo ennen lapsen syntymää ja varmaan tätä miestä lapsi tulee pitämäänkin isänään. Ja ehkä on hyvä niin. Tuollainen katkeruus ehkä vaikuttaisi käyttäytymiseen lasta kohtaan.

Eikä tämä mies varsinaisesti halunnut isäksi, raskaus ei siis ollut suunniteltu, mutta oli valmis kantamaan vastuunsa kunnes totuus paljastui. Voihan se mieli vielä muuttua, kun aika kuluu. Nyt melko tuoreeltaan tuntuu olevan kova paikka.

Mutta jotain parannettavaa olisi, kun moraali ei ole kuitenkaan menneiden vuosikymmenien tasolla ja naisen on niin helppo tulla "vahingossa" raskaaksi. Tasa-arvoa tähänkin asiaan!

Vierailija
39/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pakoilla vastuuta (jos sellainen tulee). Miten itse toimisitte vastaavassa tilanteessa?

Aivan, teet oikein jos menet testiin. Ethän halua loppuelämääsi miettiä onkohan hän sinun lapsesi vai ei... Ja lapsi on kuitenkin syytön.

Nainen on käyttänyt sinua törkeällä tavalla hyväkseen ja häpeän kaikkien naisten puolesta, että tällaisia idiootteja löytyy.

Meitä on moneen junaan, toivon sinun ja lapsesi puolesta, että nainen on tästä kaikesta huolimatta edes suurinpiirtein järkevä ihminen ja mahdollistaa osaltaa sinulle ja lapsellesi edes jollain lailla normaalin suhteen kehittymisen. Olen seurannut läheltä toimivia ja ei-toimivia vastaavantyyppisiä tapauksia. Jonkinlaisen askeleen hän on jo ottanut, kun on antanut nimesi viranomaisille. Hän olisi voinut myös olla sanomatta mitään. Jos kutsu on jo tullut, niin epävirallisia isyystesteista ei kannata enää haaveilla.

Vierailija
40/67 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset


Arpaonni suosi tuntemaani miestä ja siitä lähtien on lastansa tavannut säännöllisesti lapsen äidin kiusaamisista ja pompottamisista huolimatta.



Rankkaa on ollut ja on edelleen, onneksi tuttavani löysi rinnalleen naisen, joka hyväksyi tämän valehtelusta alkunsa saaneen lapsen ja on ollut edesauttamassa sitä, että isä jaksaa "taistella" lapsensa oikeudesta tavata isäänsä.



Kehotan tekemään kaikista asioista paperit ja vaatimaan tapaamissopimusta välittömästi isyyden vahvistamisen jälkeen. Ensialkuun tapaamiset tullevat tapahtumaan lapsen äidin luona, mikäli nainen sitä vaatii. Mutta vaadi siitäkin tehtäväksi sopimus, jotta nainen ei voi sinua pompottaa tyyliin tapaaminen sopii-ei sovikaan-sopii sittenkin.



Elatusmaksu lankeaa myös osaksesi ja se tuntuu kaikkein turhimmalta jos selvästi huomaa, että rahat eivät mene lapsen tarpeisiin vaan naisen omiin juttuihin : lapsi kulkee liian pienissä vaatteissa ja kaikkiin vähänkin suurempiin ostoksiin kinutaan lisää rahaa.



Ehdotan myös, että suosittelet, että nainen hankkii lapselle lapsivakuutuksen jo ennen lapsen syntymää, jotta vältyt tulevien sairastamismaksuilta. Suosittelen, että suostut maksamaan kyseisen vakuutuksen vuosimaksun, mikäli lapsi siis on sinun. Tällöin voit olla varma siitä, että rahasi menevät oikeasti lapseen: lapsen vakuutukseen eikä elatusmaksuissa tarvitse huomioida lapsen sairastamisia yms.



Voimia! Muista olla hyvä isä lapsellesi. Vaikka hammasta purren, mutta silti.











Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi