Lue keskustelun säännöt.
G: Lempipitsasi?
01.02.2010 |
Kinkku, ananas ,sinihomejuusto, valkosipuli ja oregano.
Kommentit (5)
Aika yllättävää, vielä 10 v sitten ainoat kasvikset mitä pizzaani hyväksyin oli valkosipuli ja sipuli...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
katkarapu, tonnikala, valkosipuli ja tuplajuusto, nam. Siis PIZZA, ei PITSA.
Artisokkaa, tomaattia, herkkusientä, oliivia.
niin taitaa olla ihan Margarita. Siis huom, oikea italialaistyyppinen paikka ja se pizza.
Tonnikala, kinkku, kapris, oliivi.