Lue keskustelun säännöt.
Karsean näköinen tuo Linda Lampenius; suu kuin kapakalalla...
11.02.2010 |
Tuossa kolmosen aamuohjelmassa näkyy olevan. Katsoin, että sen suu on yhtä järkyttävän/naurettavan näköinen, kuin Martina Aitolehdellä.
Minkä ihmeen takia nuo wannabejulkkikset tunkevat botoxia ylähuuleensa, kun siten pilaavat koko naamansa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja miksi hiukset pitää vuodesta toiseen värjätä tuolla kylmällä vetysuperoksidivärillä. Voisi olla paremman näköinen jollain lämpimällä sävyllä (ja tietty ne akuankkahuulet vex).