Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka moni ei tilaa Hesaria sen takia, että sitä ei tuoda kotiovelle asti?

Vierailija
01.02.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ei ehdi lehteä erikseen hakea saati sitten lukea, illalla ei enää kiinnosta. Tilataan viikonloppunumeroa, joka yritetään lukea päivän aikana, usein ei ehditä.

Vierailija
2/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vielä pirtsakassa kunnossa olen:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä tulee liikaa paperiroskaa. Ei jaksa lehtiä viedä joka viikko.

Vierailija
4/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi toi postilaatikko on kuitenkin ihan tossa lähellä, n. 30 m. ja ei tuota vaikeuksia hakea postia laatikosta, eikä sitä hesaria :)

Vierailija
5/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilauksen kun olisi pitänyt ruveta hakemaan 200m päästä.. 3 :n pikkulapsen kanssa olisi jäänyt haku myöhälle ja lehden luku sitäkin myöhemmälle.

Vierailija
6/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa, paljonko se lisämaksu Itellalle on, että toisivat kotiovelle asti?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko keksisivät vielä palvelun, että veisivät lehdet aina vaikka viikon nipuissa pois. Kaikenlaista keräykseen vietävää tulee niin kauheasti, en jaksa enää Hesaria.

TIlasin just höblän, on vähän keposampi viedä pois.

Vierailija
8/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sinnepäin. Se ei nimittäin tullut edes postilaatikkoon, kun tilasin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy, mihin se sitten tuodaan? Pitääkö se itse hakea postikonttorista vai?

Vierailija
10/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudehkossa rivitalossamme ei ovissa enää edes ole postiluukkuja. Kaikki laatikot on ryhmitetty varaston seinälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientaloalueella hesari+posti jaetaan postilaatikoihin, jotka sijaitsejat autotien läheisyydessä. Matkaa postilaatikolle kertyy usein 30-200 m, joskus enemmän.



Vainkerrostaloissa posti jaetaan ovesta sisään.

Vierailija
12/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä tiedän mitä postilaatikot ovat. Ihmettelin vain, miksi sen takia hesari jää tilaamatta. Eihän muutakaan postia tuoda kotiovelle, jos on postilaatikot. Miksi hesariakaan pitäisi tuoda?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lukea hesari rauhassa kahvikupin ääressä ja paahdettuja voileipiä syödessä, kun lapset vielä uinailevat. Ei siinä viitsi alkaa pukemaan ja kolistelemaan, muuten kaikki heräävät. lisäksi ainakin mun tukka on niin pystyssä aamuisin, että en millään kehtaa mennä yöpuku takin alta vilkkuen naapuritalojen ohi hesaria noutamaan.

Vierailija
14/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lukea hesari rauhassa kahvikupin ääressä ja paahdettuja voileipiä syödessä, kun lapset vielä uinailevat. Ei siinä viitsi alkaa pukemaan ja kolistelemaan, muuten kaikki heräävät. lisäksi ainakin mun tukka on niin pystyssä aamuisin, että en millään kehtaa mennä yöpuku takin alta vilkkuen naapuritalojen ohi hesaria noutamaan.

Ei meillä ainakaan kukaan herää siihen kun mä puen päälle tai avaan oven. Ja mitä päälle pukemiseen tulee niin monesti haen hesarin ihan paitulissa laatikosta, jopa talvipakkasella. Tosine meidän laatikko on ihan tossa lähellä portin pielessä eikä tartte kulkea yhdenkään taloa ohi, toki vastapäisestä talostä joku voi nähdä kun käyt laatikolla, mutta eipä siinä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku ei tilaa hesaria sen takia että joutuu hakemaan sen 15 metrin päästä? Mä en millään jaksa uskoa että se on ainoa syy!



Mä jouduin jo kerrostalossa asuessani kävelemään sen 15 metriä makkarista eteiseen.



Vierailija
16/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia kävellä sisällä 15m kuin hyytävässä pakkasessa aamulla.

Vierailija
17/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia kävellä sisällä 15m kuin hyytävässä pakkasessa aamulla.[/i

Tollasen reissuun ei mene edes minuuttia, hyvä jos puoltaminuuttia aikaan, joten mä väitän että on päässä vikaa jos jättää lehden tilaamatta sen ton takia.

Et varmaan paljon muutenkaan liiku? varsinkaan pakkasilla :)

Vierailija
18/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia kävellä sisällä 15m kuin hyytävässä pakkasessa aamulla.[/i Tollasen reissuun ei mene edes minuuttia, hyvä jos puoltaminuuttia aikaan, joten mä väitän että on päässä vikaa jos jättää lehden tilaamatta sen ton takia. Et varmaan paljon muutenkaan liiku? varsinkaan pakkasilla :)

En mäkään viitsisi hakea pakkasessa, enkä sateessa enkä paljon muussakaan säässä paitsi ehkä aurinkoisena kesäaamuna. Nimittäin pitäisi pukea päälle. Ja entäs kun lehti ei olekaan tullut (jakelu myöhässä)? Hyppäät siellä vartin välein katsomassa, että joko? Sisällä sen kuulee, kun kolahtaa. Menisi siinä suihkussa käynnit ja aamukaffet ihan piloille.

Onneksi meille tulee sisään.

Vierailija
19/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on tullut yöllä paljon lunta, niin olisi jossain varalaatikko, johon jätettäisiin koko talon Hesarit (asutaan siis kerrostalossa).



Eihän siinä menisi kuin kaksi viikkoa, kun siitä tulisi pysyvä käytäntö oli ilma mikä hyvänsä.

Vierailija
20/22 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asuin maakunnassa. Hassua että toivat ovelle kun muun postin joutui hakemaan pihan poikki postilaatikolta. Tilaakos nämä muitakaan aamuisin jaettavia lehtiä? Asuvatko edes omakotitaloissa? Ainakin minä heräsin kuudelta jo pihaa auraamaan kun auto piti saada pois pihasta ja siinä yhden lehden tilaamatta jättäminen koska ei voi kävellä pihan poikki olisi tuntunut tosi oudolta. Maakuntalehti jaettiin myös samalla lailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme