Nainen tuhosi suhteemme liialla kiirehtimisellä
Hän painosti kovasti minua, että meidän pitäisi mennä tapaamaan vanhempiani. Itsellä oli taustalla kipeä ero ja luottamus naisiin ja parisuhteeseen erittäinkin horjunut. Siksi päätin jo aikoinaan edellisen eron jälkeen, että seuraavaa mahdollista suhdetta en julkista tai uutta kumppania näytille vie ennen kuin suhde on äärimmäisen vakaa ja tarpeeksi kauan kestänyt. Tämä painostus lähinnä vei vain kauemmas siitä tilanteesta, että olisin ollut halukas julkistamaan suhdetta lähipiirille, koska se ei todellakaan tehnyt suhdetta vakaaksi. Lopulta tämä painostus tuhosi suhteemme ja erosimme jopa hieman riitaisasti.
Mikä siinä on, että sitä hyvää ei voi odottaa, jos toisen kanssa aidosti tosissaan on liikenteessä?
Kommentit (332)
Liekö kiire sitten. Monet hakevat vain hyvää kumppania sekä etuuksia.
Hyvä kysymys. Eräs tuttu tahtoo myös tavata koko tapailukumppanin suvun kumminkaimoja myöten, kun alkaa seurustelemaan. Pidän tapaa ja innokkuutta outona.
No niin. Kun parin vuoden päästä saat taas jonkun naisen kinuttua treffeille saakka niin mietippä tätä.
Jos toinen painostaa niin hyvä että teit tuon ratkaisun.
Ehkä nainen koki ettet ole tosissasi hänen kanssaan ja pidät häntä vain hetken hupina ja laastarina.
Kuinka kauan suhdetta oli kestänyt ja mikä on oma näkemyksesi siitä, mikä on riittävästi, jotta kumppanin voi esitellä? Älä käsitä väärin, en ole itse innokas esittäytymään tai esittelemään.
Taisit vaikuttaa niin epäilyttävältä että oli parempi katsoa mistä olet peräisin. Et kehdannut näyttää
Ehkäpä AP:n kannattaisi käsitellä ero ensin ja sitten vasta tapailla uusia.
Vierailija kirjoitti:
Taisit vaikuttaa niin epäilyttävältä että oli parempi katsoa mistä olet peräisin. Et kehdannut näyttää
Olet sekaisin päästäsi. Tai sitten vaan katkeroitunut trolli.
Kyllä mun mies halusi heti viedä mut näytille vanhemmilleen.
Monipiippuinen juttu. En itsekään tykkää hosua, päinvastoin, mutta toisaalta en jaksaisi kävellä munankuorilla suhteessa toisen pas kan eksän takia. "En voi sitä enkä tätä enkä tota koska eksä teki näin ja noin.." Ok, mutta mä en ala makselemaan sakkoja jonkun entisen akan erheistä.
Eli next. Sulla on liikaa matkatavaraa mukana.
Hyvää ei voi odottaa? Oliko jotain hyvää tulossa? Epäilen.
Olin parisuhteessa miehen kans, joka vielä 5 vuoden jälkeen halusi ettei kiirehditä, ei muuteta yhteen, ei tavata toistemme sukulaisia jne. Arveli et 10 v on luku joka takaa sen et ollaan sitoutuneita toisiimme. Lähdin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan suhdetta oli kestänyt ja mikä on oma näkemyksesi siitä, mikä on riittävästi, jotta kumppanin voi esitellä? Älä käsitä väärin, en ole itse innokas esittäytymään tai esittelemään.
Muutamia kuukaisia oli suhde kestänyt. Ehkä olisin kohta ollutkin valmis esittelyyn, jos suhde olisi aidosti ollut rauhallinen, lämmin ja vakaa. Tuossa tilanteessa en ollut sitä valmiutta lähelläkään, koska suhde ei todellakaan ollut lämmin ja vakaa.
Vierailija kirjoitti:
Monipiippuinen juttu. En itsekään tykkää hosua, päinvastoin, mutta toisaalta en jaksaisi kävellä munankuorilla suhteessa toisen pas kan eksän takia. "En voi sitä enkä tätä enkä tota koska eksä teki näin ja noin.." Ok, mutta mä en ala makselemaan sakkoja jonkun entisen akan erheistä.
Tolla asenteellasi ei kukaan fiksu ala kanssasi mihinkään kuin hupiin. Jos edes sitä pystyt muille antamaan. Jota epäilen. Sun tyyppiset ovat usein lahnoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolla asenteellasi ei kukaan fiksu ala kanssasi mihinkään kuin hupiin. Jos edes sitä pystyt muille antamaan. Jota epäilen. Sun tyyppiset ovat usein lahnoja.
Onneksi olen syksyllä menossa naimisiin miehen kanssa jolla on eksiä 0 kpl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nalkuttava lahna on kyllä täysi turnoff
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä AP:n kannattaisi käsitellä ero ensin ja sitten vasta tapailla uusia.
Erosta oli kolme vuotta ja olin sen käsitellyt, mutta tietyt arvet ei umpeudu koskaan. Tai niiden parantuminen vaatii nimenomaan sen paremman seuraavan suhteen, jotta saat luottamuksen parisuhteeseen takaisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen syksyllä menossa naimisiin miehen kanssa jolla on eksiä 0 kpl.
Jepjep
Hyvä että näit naisen todellisen luonteen jo varhaisessa vaiheessa