Lue keskustelun säännöt.
Mitä haittaa, jos tamiflu aloitetaan 48tunnin jälkeen?
20.11.2009 |
Miksi siis siinä on tuo aikaraja, tietääkö joku?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMiksi siis siinä on tuo aikaraja, tietääkö joku?
mutta lääkkeen teho on parempi mitä pikemmin se aloitetaan. Tosin tämän epidemian aikana on huomattu että Tamiflusta on ainakin sairaalaoloissa ollut hyötyä potilaalle vielä parikin vuorokautta tämän jälkeen.