Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tää on taas tätä julkisten varojen TURHAA tuhlaamista!
26.08.2009 |
http://www.yle.fi/tekstitv/html/P111_01.html
Idiootit ihmiset, vuodesta toiseen tätä samaa. Onko IHAN PAKKO syödä jokaista eteen tulevaa sientä, jos ei ole varma mikä se on... Ei kyllä heru sympatiaa täältä.
Nytkin sitten munuainen menee tuollaiselle TAMPIOLLE, kun joku mahdollisesti vuosia odottanut, dialyysihoidossa käyvä oikeasti sairas (ei omasta syystään) jää kakkoseksi jonossa... :-(
Hitto kun korpeaa!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
turhaa, turhaa kuitenkin.
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Nelj%C3%A4+joutunut+sairaalaan+sy%C…