Lue keskustelun säännöt.
Onko etu vai haitta, jos vastavalmistunut lastentarhaopettaja laittaa oman lapsen aikaisin
19.05.2009 |
päivähoitoon? Siis onko parempi olla pitkään kotona vai heti vaan lapsi hoitoon ja pian valmistumisen jälkeen töihin? Lapsen olen saanut opiskeluaikana.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla