Lue keskustelun säännöt.
G: Mitä ostatte huutonetistä? ov
17.02.2009 |
Mitä yleensä ostatte huutonetistä, onko teillä hyviä ns. vakkarimyyjiä? Tehdään pino! :) Itse ostan sieltä välillä jotain lastenvaatetta ja aikapaljon nykyään itsetehtyjä sisustusjuttuja (tyynynpällisiä, sisustussydämiä jne.) Ootteko tulleet joskus huijatuksi, ostajana tai myyjänä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla