Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä tienaan 45 tonnia vuodessa trukkia ajamalla

Vierailija
06.05.2020 |

Onko se mielestäsi sopivasti, liikaa vai liian vähän?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miesvaltaisilla aloilla tienaa aina paremmin.

Sehän on selvä miehet tekee töitä. Naiset luuttuaa lattioita tai katsoo lasten perään.

Mikäs dinosaurus siellä huutelee...

Vierailija
62/71 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajaisit tukkeja, niin jo yhdessä kuormassa voi olla 45 tonnia, jos ei jää kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites oman työsi tulevaisuus?

T: Ai

Vierailija
64/71 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa olet edes töissä, tämä on vauvapalsta?

Vierailija
65/71 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

47ke keräilijä. Ma-pe 8-16. Ei ylitöitä, ei viikonloppuja.

 

Ei trukkia tarvi että pääsee rahoille. 

Vierailija
66/71 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulit sitte tänne kerskailemaan asiasta ????? Tuota valhetta ei usko kukaan ! Tuo on tasan valhetta joka sana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/71 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikosti. noin 3x enemmän tienaan ihan 7h 15 min päivätyöllä. 

Vierailija
68/71 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

47ke keräilijä. Ma-pe 8-16. Ei ylitöitä, ei viikonloppuja.

 

Ei trukkia tarvi että pääsee rahoille. 

Metsästäjä-keräilijä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/71 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

47ke keräilijä. Ma-pe 8-16. Ei ylitöitä, ei viikonloppuja.

 

Ei trukkia tarvi että pääsee rahoille. 

Miksi vietät siis aikaa täällä? Kännäätkö kun et ole töissä/ muuta elämää ole?

Vierailija
70/71 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

47ke keräilijä. Ma-pe 8-16. Ei ylitöitä, ei viikonloppuja.

 

Ei trukkia tarvi että pääsee rahoille. 

Metsästäjä-keräilijä?

Ihan kulutustuotteita keräilen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/71 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

47ke keräilijä. Ma-pe 8-16. Ei ylitöitä, ei viikonloppuja.

 

Ei trukkia tarvi että pääsee rahoille. 

Miksi vietät siis aikaa täällä? Kännäätkö kun et ole töissä/ muuta elämää ole?

En hirveästi vietä. Käyn ajankuluksi paskalla istuessa/syödessä lukemassa joitain juttuja ja joskus vastailen. Tämä on vanha ketju, mutta aattelin silti vastata trukkikuskille, että kyllä ilman trukkiakin tienaa. 

 

Miksi olet noin vihainen?