Mä tienaan 45 tonnia vuodessa trukkia ajamalla
Onko se mielestäsi sopivasti, liikaa vai liian vähän?
Kommentit (54)
Mulla kanssa ap:n kanssa samanlaiset ansiot ja ihan olen kouluttamaton ja teen töitä roskakuskina. Viime vuonna vähän rapiat 45 tonttua ja edellisvuonna 53 tonnia. Sillon tosin tuli tehtyä vähän ylkkyäkin. Viime vuonna ei viittiny.
Mutkun kaikki ei vaan pääse kuormurilla perä edellä semmosiin paikkoihin, mihin moni henkilöautoilija ei pääse keula edellä. On kai siitä syytäkin maksaa.
Mulla on talo keskellä pikkukaupunkia. Työtön.
Urheilen paljon, kalastelen ja olen lasten kanssa. Hoidan puutarhaa. Arki sujuu.
Mä tienään 600000 vuodessa napaa kaivamalla & kikkeli 35 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se todella paljon. Teetkö vain yövuoroa?
Teen yövuoroa todella harvoin. Ehkä viikon tai kaksi vuodessa.
ApSittenhän tämä vain todistaa, ettei tutkintoa kannata hankkia rahan takia. :D
Mun tulevat vuosiansiot on 30 000 hujakoilla, kunhan valmistun. Opiskelen korkeakoulussa. Poikaystävä saa 46 000 päivätyöstä ilman yhtään minkäänlaista koulutusta.
Ja tietenkin julkiselle sektorille suojatyöpaikkaan käsiä heiluttamaan, kuten kaikki naiset? -eri
Noh, noh. Mä ajan rekkaa.
N35
Vierailija kirjoitti:
Tienaan 85 tonnia vuodessa rakentamalla automaatiota, jossa trukkikuski korvataan robotilla. Päättele siitä.
Ei taida ihan joka varastoon ella ihan kohta moinen robotiikka? Teknisestihän moinen on ollut mahdollista jo vuosia, mutta harvassa on yhä moiset.
Tällä tasolla tulojen pitäisikin olla, en vain ymmärrä miksi toisella "alalla" maksetaan vähemmän, pitäisi olla vain yksi "ala" työ ja palkka työn mukaan, eikä sen mukaan millä alalla on, ihan järjetöntä epälogiikkaa.
43T€ enkä välttämättä ole kuin paikalla
Mä tienaan ihan vaan olemalla kotona osakkeilla n.250-300 tonnia vuodes:)
19.50e/h ja ihan tavallisessa tehtaassa töissä. Tähän vielä bonarit ja muut päälle,että höpö höpö vaan sinne
Joku katsoo, että sulle kannattaa sen verran maksaa ja sä tulet siihen hintaan töihin, niin sehän on sitten sopivasti.
Minä saan 40k vuodessa kunhan menen edes paikalle, jos ei huvita ni ei kyllä juuri mitään tarvi tehdäkään. Helppoa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Miltä se tuntuu ap:sta että 10-20 vuoden sisällä suurin osa ajoneuvonkuljettajista on korvattu roboteilla? Ehditkö eläkkeelle, ennen kuin työt loppuu?
Ei kyllä tuossa ajassa tule toteutumaan. Jos esim. kokonaisen varaston meinaisi automatisoida, pitäisi se käytännössä rakentaa "nollasta" automaatiota varten. Vielä enemmän hommaa, jos esim. rahtiliikenne pitäisi automatisoida.
sivu
Mä tienaan 55tonnia vuodessa ku korjaan teidän hajottamia trukkeja