Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tienaan 45 tonnia vuodessa trukkia ajamalla

Vierailija
06.05.2020 |

Onko se mielestäsi sopivasti, liikaa vai liian vähän?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia palkkoja ei saa trukkikuski kuin josain satamassa. 11€/h on tavallisempi trukkikuskin palkka.

Vierailija
22/54 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on se todella paljon. Teetkö vain yövuoroa?

Teen yövuoroa todella harvoin. Ehkä viikon tai kaksi vuodessa.

Ap

Sittenhän tämä vain todistaa, ettei tutkintoa kannata hankkia rahan takia. :D

Mun tulevat vuosiansiot on 30 000 hujakoilla, kunhan valmistun. Opiskelen korkeakoulussa. Poikaystävä saa 46 000 päivätyöstä ilman yhtään minkäänlaista koulutusta.

Ja tietenkin julkiselle sektorille suojatyöpaikkaan käsiä heiluttamaan, kuten kaikki naiset? -eri 

Kuoletko mieluummin tauteihisi? Parempi, että kaikki on toimistohommissa yksityisissä firmoissa tahkomassa rahaa?

Ettekö te naiset oikeasti ota opiskelemanne alojen palkkoja?

Ihan yleistä  tietoa. Ja sitten itkette palkasta 

Mikä sun ongelma on? Miksi pahoitat mielesi, jos keskustelupalstalla tulee vastaan keskipalkkainen henkilö? Mä en missään vaiheessa itkenyt palkkaani. Tiesin sen varsin hyvin ennen kuin hain kouluun. Osaanhan sentään googlettaa. Nimenomaan sanoin, että tutkintoa ei kannata hankkia _palkan_ takia. Mulle 30 000 riittää varsin hyvin, eikä ole valittamista. Hakeuduin alalle muista syistä. Sun täytyy löysätä pipoa, jos päivä menee pilalle muiden ihmisten elämänvalinnoista.

Niin, ja lähärinä itket palkastasi loppuikäsi. Läpyläpy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tienaan myös 45k€ vuodessa, automaatio-insinöörinä suunnitellen itseajavia robottitrukkeja joilla on jo monessa varastokeskuksessa korvattu trukinkuljettajat. Eiköhän seuraavan 10-15v sisällä saada tämäkin homma jo täysin automatisoitua niin ei tarvi maksaa trukinkuljettajille noita liittojen lakko-uhalla kiristämiä jättipalkkoja.

Vierailija
24/54 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan 115 000 euroa vuodessa pitämällä huolta siitä, että trukkikuskilla riittää rekkoihin ja vientijuniin pakattavaa. 

Vierailija
25/54 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuossa ylitöitä? Viikonloppuja? Jos tuon saa tekemättä sairaasti ylitöitä, niin ei huono, vaikka sitten olisi välillä iltoja ja viikonloppujakin töissä.

Onko ansiotasosi trukkikuskien keskikastissa vai oletko sieltä paremmasta päästä tienaavia?

Ei ole viikonloppuja ollenkaan, ylitöitä varmaan muutaman kymmenen tuntia. Ihan keskikastissa olen muihin talon trukkikuskeihin verrattuna, en alan yleisestä ansiotasosta tiedä.

Ap

Vierailija
26/54 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan 67 000 euroa nettona numeroita pyörittelemällä. Ei vois helpommalla näin hyviä tienestejä saada. 

Vierailija
27/54 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti nämä paljon tienaavat trukkikuskit ovat häviävä luonnonvara, kuten On nähty paperimiehissäkin. Globaali maailma siirtää työt sinne missä menon kannattava tehdä. Trukit automatisoidaan.

Vierailija
28/54 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan 125000e/v tekemällä hyödykkeitä,joita trukkikuskit/robotit kuljettelee varastoissa.Pelkkää

päivävuoroa.

Vierailija
29/54 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuossa ylitöitä? Viikonloppuja? Jos tuon saa tekemättä sairaasti ylitöitä, niin ei huono, vaikka sitten olisi välillä iltoja ja viikonloppujakin töissä.

Onko ansiotasosi trukkikuskien keskikastissa vai oletko sieltä paremmasta päästä tienaavia?

Ei ole viikonloppuja ollenkaan, ylitöitä varmaan muutaman kymmenen tuntia. Ihan keskikastissa olen muihin talon trukkikuskeihin verrattuna, en alan yleisestä ansiotasosta tiedä.

Ap

Yhtään mistään mitään ymmärtämättä arvelisin kuitenkin että tuo on aika hyvä palkka näistä hommista? Kannattaa varmaan nyt suhtautua asiaan sillä tavalla, että kaikki hyvä loppuu aikanaan ja saavutetusta palkkatasosta voi joutua luopumaan. Kannattaa säästää ja sijoittaa, että voi sitten osinkotuloilla paikata sitä pienempää palkkaa jatkossa.

Vierailija
30/54 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä kateeksi käy. Terkuin tonnin kuussa vähemmän tienaava kuljetussuunnittelija, joka saa kumminkin aina haukut asiakkailta ym :D

Vierailija
31/54 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan Sossun tukina 10 Ke pelkästään palstailemalla. Pitäisi tehdä kai kasa lapsia ja alkaa nostelemaan elareita tuohon lisäksi...?

Vierailija
32/54 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kyllä kateeksi käy. Terkuin tonnin kuussa vähemmän tienaava kuljetussuunnittelija, joka saa kumminkin aina haukut asiakkailta ym :D

I feel you. Kiva kun trukkikuskit vetelee AKT:tä ja "valkokaulukset" jotain höpö höpö Erto:a.

Vierailija
33/54 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan samanverran toimistotyössä. Asiantuntijatyö, jota voi tehdä etänä. Siisti ja viihtyisä työympäristö, ei kellokorttia tai leimaamista, kahvitaukoja oman mielen mukaan kunhan työt tulee hoidetuksi.

Vierailija
34/54 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan myös 45 000e vuodessa, lähihoitajana. Mielestäni se ei ole paljon, vain 3750e/kk.

Vierailija
35/54 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok palkka sulla. Enkä valita itsekään omaa tulotasoani. Media-alan sekatyöläisenä tienaan 75-85k vuodessa. 

Vierailija
36/54 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan 39000e postissa. Teen tosin yövuoroa, mutta vain nelipäiväistä työviikkoa.

Vierailija
37/54 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan saman verran turkkia ajamalla.

Vierailija
38/54 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti nämä paljon tienaavat trukkikuskit ovat häviävä luonnonvara, kuten On nähty paperimiehissäkin. Globaali maailma siirtää työt sinne missä menon kannattava tehdä. Trukit automatisoidaan.

Kyllä on nämä paperitehtaiden trukkikuskit ja satamien ahtaajat ihmeissään, kun joutuvat tekemään töitä ns. normaalilla palkalla.

Yksikin selluköpi luuli olevansa köyhä työläinen, jota kapitalisti riistää, kun vain 45 000€/v tienaa.

No, nyt hänen paperikoneensa on suljettu ja saa parempaa ansiosidonnaista kuin ikinä enää tukee palkkaa saamaan.

Saapa nähdä, milloin sisäistää tämän.

Vierailija
39/54 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hämmentävän hyvä palkka. Mistä ihmeestä sulle maksetaan? Eihän trukkikuskin edes tarvi itse ajatella mitään, muut sanelevat mitä lastaat, mistä ja milloin.

Vierailija
40/54 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tienaan 67 000 euroa nettona numeroita pyörittelemällä. Ei vois helpommalla näin hyviä tienestejä saada. 

Mikä nimike? Controller?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi