Mä tienaan 45 tonnia vuodessa trukkia ajamalla
Onko se mielestäsi sopivasti, liikaa vai liian vähän?
Kommentit (71)
Jos ajaisit tukkeja, niin jo yhdessä kuormassa voi olla 45 tonnia, jos ei jää kiinni.
Mites oman työsi tulevaisuus?
T: Ai
Tuskinpa olet edes töissä, tämä on vauvapalsta?
47ke keräilijä. Ma-pe 8-16. Ei ylitöitä, ei viikonloppuja.
Ei trukkia tarvi että pääsee rahoille.
Ja tulit sitte tänne kerskailemaan asiasta ????? Tuota valhetta ei usko kukaan ! Tuo on tasan valhetta joka sana.
Aika heikosti. noin 3x enemmän tienaan ihan 7h 15 min päivätyöllä.
Vierailija kirjoitti:
47ke keräilijä. Ma-pe 8-16. Ei ylitöitä, ei viikonloppuja.
Ei trukkia tarvi että pääsee rahoille.
Metsästäjä-keräilijä?
Vierailija kirjoitti:
47ke keräilijä. Ma-pe 8-16. Ei ylitöitä, ei viikonloppuja.
Ei trukkia tarvi että pääsee rahoille.
Miksi vietät siis aikaa täällä? Kännäätkö kun et ole töissä/ muuta elämää ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
47ke keräilijä. Ma-pe 8-16. Ei ylitöitä, ei viikonloppuja.
Ei trukkia tarvi että pääsee rahoille.
Metsästäjä-keräilijä?
Ihan kulutustuotteita keräilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
47ke keräilijä. Ma-pe 8-16. Ei ylitöitä, ei viikonloppuja.
Ei trukkia tarvi että pääsee rahoille.
Miksi vietät siis aikaa täällä? Kännäätkö kun et ole töissä/ muuta elämää ole?
En hirveästi vietä. Käyn ajankuluksi paskalla istuessa/syödessä lukemassa joitain juttuja ja joskus vastailen. Tämä on vanha ketju, mutta aattelin silti vastata trukkikuskille, että kyllä ilman trukkiakin tienaa.
Miksi olet noin vihainen?
Mikäs dinosaurus siellä huutelee...