Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei mikä asuntokuume mulla on!

Vierailija
02.03.2008 |

Tekis kauheesti mieli ostaa asunto, kunhan sopiva sattuu kohdalle. Nyt ei vaan taida olla paras aika ostaa. Samaa mietittiin tosin 2v. sitten kun muutettiin tähän asoon, mutta kuinkaas kävikään... Hinnat on senkun noussu.



Meilläpäin sopiva asunto maksais väh. n. 200.000e. Nyt olen hoitovapaalla, mutta kun meen töihin, palkka on n. 1950e. Miehellä vissiin n.3500e tai vähän yli. Alkupääomaa meillä olis n. 40.000e.

Lainaa tarvittais siis n. 160.000-170.000e. Onkohan liian paljon meidän tuloilla.?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän