Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tautia taudin perään :(

Vierailija
23.03.2008 |

Just vko sitten lopetin antibiootin poskiontelontulehdukseen ja yskä edelleen jäi. No sitten tän vkon ke:na taas alko tuntua et tauti tulee, no yskäähän se yritti tehdä mutta lopulta tukkosuuden/räkäisyyden teki ja kuumeen nosti.



Mikä hitto mua vaivaa?

onko oikeesti taudit tälläsiä menee ja tulee jopa päällekäin ?



vai onko jossain hometta niin kuin vähän epäilen, taudit alkoivat kun työt aloitin, mut toisaalta myös lapset aloittivat hoidon...



Mene ja tiedä

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellii kuurin tarviiva tauti oli 2 kk sitten.

Sitä ennen kuumeilua ilman muita oireita tai sitten nuhaa ja yskää.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla