G: Parhaimmat vinkkisi krapulan karkoittamiseen?
Kommentit (7)
B-vitamiinia.
Jos YHTÄÄN oksettaa, sormet kurkkuun.
Ennen alkoholin nauttimista syön päivällä mahdollisimman hiilaripitoista ruokaa (esim pastaa) kunnon satsin; hidastaa alkon imeytymistä, tekee siitä tasaisempaa, ei mene niin helposti överiksi...
Eli vinkki nro 1, älä juo liikaa.
Jos ja kun se mopo karkasi käsistä, juo ennen nukkumaanmenoa puoli litraa vettä. Unohda ne särkylääkkeet, ettei lähde henki.
Aamulla sama määrä appelsiinimehua nassuun, nousee verensokeri ja nestetasapainolle tekee hyvää.
Koita muistaa myös juoda sitä vettä jo illalla drinkkien välissä.
Kunnon fry up auttaa aina!
Jos vielä huono olo, ota YKSI alkoholillinen juoma, jatka ruokatankkausta ja ei-alkoholillisten juomien nauttimista.
ota vesilasi ja toinen burana sängyn viereen valmiiksi. sitten kun heräät aamulla ekan kerran ja päässä jyskyttää niin nappaa se toinen burana, juo vettä/mehua ja jatka unia. kun sitten heräät toisen kerran on päänsärky poissa.
olen kuullut juttua että apteekista ilman reseptiä saatava malvitona eli vanhuksille huonoon ruokahaluun nälän herättäjksi tarkoitettu mikstuura olisi hyvä krapulalääke. itse en ole sitä ikinä kokeillut mutta yksi kaveri vannoo malvitonan nimeen. itse olen joskus ostanut hyvää päivää -juoman krapulajuomaksi ja ehkäpä sekin auttaa, ei ainakaan pahaa tehnyt :)
Mutta joskus olen kankkusessa juonut lihalientä ja kummasti on olo siitä helpottanut.