Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kelan osittainen hoitoraha; kuka tietää?
15.03.2008 |
Juuri kuulin ystävältäni, että minulla voisi olla mahdollisuus saada ekaluokkalaisestamme tuota Kelan etuutta.
Tietääkö joku, onko se kiinteä summa mitä maksetaan?
Paljonko? Vai mikä kaikki tuen suuruuteen vaikuttaa ja mitä luokkaa tuo tuki silloin on? Ilmeisesti puhutaan kuitenkin vain muutamista kympeistä alle satasesta?
Kommentit (2)
Kannattaa hakea verotoimistosta erilline verokortti sosiaalista etuuttta varten, niin prosentti voi olla pienempi kuin se muuten olisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kun olet osittaisella hoitovapaalla, voit saada. Katso tarkemmin kelan sivuilta, sieltä selviää ehdot.