Lue keskustelun säännöt.
Odotan toista lastamme ja nyt jo uusi vauvakuume
01.03.2008 |
Samoin kuin esikoisestakin heti perään. Onkohan se niin, että jotkut ihmiset vaan haluavat paljon lapsia luonnostaan? Taidan kuulua joukkoon..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaikka molempien odotusaika on ollut jotain ihan kaameaa, niin silti on jatkuva vauvakuume. Nuorimmainen vasta 5kk ja tekis mieli jo alkaa kolmatta yrittämään.