Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet avioparista, jossa vaimo on 30-vuotias ja mies 19-vuotias? Rehellinen mielipiteesi

Vierailija
08.03.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija saa tuoretta munaa ;)

Vierailija
2/6 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja he ovat ihan superonnellisia ja täydentävät hienosti toisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään sanoisin, että liian nuorena.

Vierailija
4/6 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen ikäinen tiedä esim. pankki-, vakuutusasioista yhtään mitään. Vaikka ikä ei aina esim näitä tietoja takaakaan, on monet kuitenkin kolmekymppisiksi tultuaan ehtineet nuo asiat oppia jo vaikka kantapään kautta. Samoin minusta tuntuu että 19-vuotiaalla itsenäistyminen on vielä kesken vaikka olisi kuinka kehittynyt ikäisekseen. Tuollainen suhde vaatii paljon naiselta, jos hän jaksaa " opettaa" niin mikäs siinä.

Vierailija
5/6 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sanoisin, vaikka sukupuolet olis toisin päin, toinen on vaan niin nuori etten usko kykenevän tekemään sellaisia koko elämän kestäviä päätöksiä kuin avioliitto.

Vierailija
6/6 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 30 ja miellän 19 täysin pojaksi. Yhden ystäväni voisin kuvitella seurustelevan kolmekymppisenä parikymppisen kanssa, mutta hän onkin hieman erikoinen, mieleltään lapsellinen ja vastuuntunnoton ikiteini. Rakas ystävä, mutta hieman erilainen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi