kuinka monella teistä on alaisia?
millainen olet esimiehenä ja kuinka monta alaista sinulla on?
Kommentit (4)
alaisia 5.
olen mielestäni ihan mukava esimies. reilu ja asiallinen. ja aina saa tulla juttelemaan jos jokin ei toimi alaisilla omassa työssään.
mulla on kyllä varsin hyviä alaisia eikä ole ollut montaa ongelmatilannetta.
Esimiehenä olen kaveri, MUTTA tarvittaessa hyvin tiukka ja vaativa.
Kun hommat hoituu, en " pomota" , vaikka sanelenkin ohjeet ja tarkat hommat mitä kunkin pitää tehdä ja missä ajassa.
Pomoja minulla on kahdessa " portaassa" , hyviä tyyppejä =)
esimiehenä olen tiukka ja vaativa mutta toisaalta pidän alaisteni puolia ja kunnioitan heidän mielipiteitään. osaan ottaa vastaan myös kritiikkiä ja jopa odotan sitä alaisiltani.
Pyrin olemaan oikeudenmukainen, joustava, mutta jämäkkyyttähän esimieheltä tarvitaan ja alaisten on vaikea monesti ymmärtää, kun heille rajoja asetetaan eikä anneta toimia niinkuin itse haluavat.
Toisaalta tämä lisää heidän turvallisuudentunnetta siitä, että asiat menevät oikein, kun ne pyritään hoitamaan oikein...